Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Minister Szefernaker nie dotrwał do końca "Śniadania w Radiu Zet"

Paweł Szefernaker podziękował za udział w programie i wyszedł (fot. Radio Zet)

W niedzielę 5 lutego br. podczas porannego programu "Śniadania w Radiu Zet" (emitowanego na antenie Zetki i w Polsat News) poseł PiS Paweł Szefernaker wyszedł ze studia przed końcem audycji. Uznał, że uczestnicy programu (politycy) i prowadzący nie pozwalają mu dojść do głosu. Na razie nadawcy programu nie komentują sprawy.

Ministra z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Pawła Szefernakera sprowokował do wyjścia ze studia współprowadzący program Bartosz Kurek z Polsat News, który powiedział, że: "Zawsze może pan nie uczestniczyć w dyskusji, może też pan wyjść". Wcześniej jednak poseł PiS zamiast odpowiadać na pytanie dziennikarza o planowane zmiany dotyczące metropolii warszawskiej, chciał mówić o liście Donalda Tuska do przywódców państw Unii Europejskiej.

"Szanowni państwo, bardzo przepraszam, ale w tym programie nie da się rozmawiać. Po raz kolejny państwo mi przeszkadzają. Nie da się rozmawiać. Bardzo państwu dziękuję za dzisiejsze spotkanie, no nie dali mi państwo dzisiaj powiedzieć moich argumentów" - powiedział poseł i wyszedł. Chwilę później zgodnie z planem program został zakończony.

Daniel Adamski, dyrektor informacji Eurozetu, i Henryk Sobierajski, szef Polsat News, nie chcieli w niedzielę komentować tej sytuacji. Być może dziś sprawą zajmą się szefowie stacji.

Zachowanie posła PiS wywołało fale komentarzy na Twitterze. Dziennikarze o lewicowych przekonaniach krytykowali posła ("Wyreżyserowany, udawany teatrzyk PiS-owskiego pijarowca" - pisał Przemysław Szubartowicz, redaktor naczelny serwisu Wiadomo.co). Z kolei media popierające rząd atakują dziennikarza: „Skandaliczne zachowanie prowadzącego w Radiu Zet" - donosi Niezalezna.pl.

Wraz z Bartoszem Kurkiem program prowadziła Joanna Komolka z Radia Zet.

(AMS, 05.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo