Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot PKO BP pokazuje, że w walentynki o miłości można mówić na wiele sposobów

Youtuber Martin Stankiewicz ponownie występuje w kampanii promującej Konto dla Młodych PKO BP. "Miłość mamy za zero" to walentynkowy eksperyment banku.

Po sukcesie pierwszej odsłony kampanii PKO Konto dla Młodych z udziałem Martina Stankiewicza z maja ub.r. odpowiedzialna za obsługę PKO Banku Polskiego Agencja Warszawa ponownie zaprosiła go do udziału w działaniach promocyjnych. W materiale, który właśnie trafił do sieci, Stankiewicz, tak jak w poprzedniej kampanii,  przeprowadza sondę uliczną. Tym razem pyta: "Kiedy ostatnio powiedziałeś mamie »kocham?«". Spot, oprócz ocieplania wizerunku banku i promowania pozytywnych postaw, informuje o walentynkowej promocji, w której do zdobycia są wejściówki do kina. 
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

(AMS, 03.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.