Spot PKO BP pokazuje, że w walentynki o miłości można mówić na wiele sposobów
Youtuber Martin Stankiewicz ponownie występuje w kampanii promującej Konto dla Młodych PKO BP. "Miłość mamy za zero" to walentynkowy eksperyment banku.
Po sukcesie pierwszej odsłony kampanii PKO Konto dla Młodych z udziałem Martina Stankiewicza z maja ub.r. odpowiedzialna za obsługę PKO Banku Polskiego Agencja Warszawa ponownie zaprosiła go do udziału w działaniach promocyjnych. W materiale, który właśnie trafił do sieci, Stankiewicz, tak jak w poprzedniej kampanii, przeprowadza sondę uliczną. Tym razem pyta: "Kiedy ostatnio powiedziałeś mamie »kocham?«". Spot, oprócz ocieplania wizerunku banku i promowania pozytywnych postaw, informuje o walentynkowej promocji, w której do zdobycia są wejściówki do kina.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
(AMS, 03.02.2017)