Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google znów najcenniejszą marką świata

(fot. pixabay.com)

Google powróciło na miejsce lidera rankingu najdroższych marek na świecie opracowywanego przez firmę firmę doradczą Brand Finance.

Wartość marki Google jest szacowna na 109,4 mld dol. Ostatnio Google zajmowało pierwsze miejsce w zestawieniu Brand Finance w 2011 roku. Zeszłoroczny lider, Apple, spadł na drugie miejsce z wyceną 107,1 mld dol. Kolejne na liście są Amazon, AT&T, Samsung, Verizon i Walmart.

Press

(fot. pixabay.com)

Na szczycie przygotowywanego przez tę samą firmę rankingu najsilniejszych marek (głównymi kryteriami oceny są tu: rozpoznawalność, lojalność klientów i promocja) znalazły się Lego, Google i Nike.


(LL, 02.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.