Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Masza i Niedźwiedź” – nowość wśród czasopism dla dzieci

(fot. materiały prasowe)

Czasopismo dla dzieci „Masza i Niedźwiedź” to zupełnie nowy magazyn w ofercie dostępnej na rynku. Dwumiesięcznik adresowany będzie do wszystkich fanów niesfornej Maszy i jej oddanego przyjaciela Niedźwiedzia. Odbiorcami pisma będą w szczególności dzieci w wieku przedszkolnym. Pismo poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 31. stycznia 2017 roku.

Uwielbiani na całym świecie zarówno przez dzieci, jak i dorosłych Masza i Niedźwiedź to bohaterowie popularnej, pełnej humoru, bardzo pogodnej, rosyjskiej bajki o przygodach małej dziewczynki i byłego artysty cyrkowego Niedźwiedzia. Ich przyjaźń to symbol relacji między ciekawskim, dość mocno rezolutnym, poznającym świat dzieckiem, a dorosłym, który próbuje mu ten otaczający je nieznany i skomplikowany świat przybliżyć i oswoić.

Press

Rosyjski serial to światowy fenomen. Pokazywany w niemal 100 krajach na świecie, w ponad 25 wersjach językowych, klasyka animacji według prestiżowego magazynu Animation Magazine i laureat Kidscreen Awards – odpowiednik "dorosłego" Oscara – za najlepszą animację. Tylko na Facebooku ma prawie 5 mln lubiących, a na Instagramie już 10 razy więcej obserwujących. Jeden z odcinków bajki został obejrzany przez użytkowników serwisu YouTube ponad miliard razy. Masza i Niedźwiedź w Polsce gości na kanale dziecięcym TVP ABC od 2014 roku w animacji o tym samym tytule. W ostatni dzień stycznia br. niezwykli bohaterowie zagoszczą po raz pierwszy na łamach czasopisma, by wspólnie z dziećmi wykorzystać niewyczerpane pokłady energii, bawić się, żartować i spędzać razem czas.

Press

Czasopismo „Masza i Niedźwiedź” to gwarancja świetnej zabawy i niezawodny sposób na nudę w domu, podczas wyjazdu, lub gdy zabraknie prądu by oglądać kolejne odcinki serialu. Nieprzewidywalność działań małej bohaterki jest bardzo ekscytująca dla dzieci. Proste zajęcia zaproponowane na stronach magazynu bez problemu mogą przerodzić się w budowę czegoś niezwykłego, a kolorowanki mogą doprowadzić do pomalowania całej okolicy. Masza jest w ciągłym ruchu, sądzi, że świat należy do niej i tym samym Niedźwiedź będzie jej towarzyszył w codziennych igraszkach. W poszczególnych numerach na małych czytelników będą czekać wesołe historyjki o szalonych perypetiach tych niezwykłych postaci, które zapewne jak serial, każdego rozbawią do łez. Na łamach magazynu interesująco zapowiadają się również liczne gry, zabawy i zagadki z udziałem głównych bohaterów bajki oraz ich przyjaciół, takich jak Tygrys, Pingwin, Jeż, Panda czy Zając. Zadania  w piśmie są tak dobrane, żeby jak najbardziej pobudzać wyobraźnię i pomysłowość dziecka, a także poprzez zabawę uczyć czytania, pisania oraz liczenia. W piśmie nie znajdziemy bezpośredniej dydaktyki, raczej mądre i lekkie materiały przybliżające dobroć, dociekliwość i bezpośredniość.

W poszczególnych wydaniach na entuzjastów dobrej rozrywki będzie czekać dodatkowo plakat oraz zabawka związana ze światem bohaterów. W pierwszym numerze dołączony będzie wesoły bączek! Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer będzie dostępny od 31 stycznia 2017 r. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację i ekspozycję w sieci HDS, a także kampanię w prasie, na kanale YouTube oraz mediach własnych Egmontu.

W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również popularne i lubiane wśród dzieci książki z Maszą i Niedźwiedziem w rolach głównych. Więcej szczegółów na temat publikacji już wkrótce.

 

(30.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Luty 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bezpieczeństwo w internecie

8 lutego przypada Dzień Bezpiecznego Internetu. To doskonała okazja, by zastanowić się, jak wiele prywatnych danych udostępniamy na co dzień i jak powinniśmy je chronić przed nieuczciwym wykorzystaniem. Europ Assistance Polska, która kilka lat temu wprowadziła na rynek program Bezpieczna Tożsamość, radzi jak strzec swoje dane.

Według danych Norton by Symantec, 76% internautów osób wie, że powinno chronić swoje dane w sieci, tymczasem większość z nich przekazuje innym swoje hasła. W zeszłym roku ofiarą cyberprzestępczości padło 689 milionów osób w 21 krajach. Roczny globalny koszt cyberprzestępczości sięga 126 mld dolarów. Jak wynika z raportu, ponad połowa użytkowników Internetu uważa, że trudniej zachować bezpieczeństwo w Internecie niż w świecie rzeczywistym. 

Jak zatem chronić swoje dane w sieci? 

Większość zachowań konsumentów przenosi się do sieci. Począwszy od zakupów, rozmów z doradcami finansowymi, korzystania z bankowości internetowej, ale też coraz częściej użytkownicy przenoszą do sieci swoje prywatne dokumenty i zdjęcia korzystając z popularnych chmur dających możliwość dostępu do  tych danych z każdego miejsca na świecie. I tak, coraz częściej w sieci znajdują się skany dowodów osobistych, polis ubezpieczeniowych, paszportów. To bardzo wygodne rozwiązanie, które chroni nasze dokumenty w sytuacji np. uszkodzenia twardych dysków komputerów czy laptopów. Jednak decydując się na nie, należy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu chmury. 

Bezpieczne hasło

Wybierając hasło, które chroni tożsamość w sieci należy kierować się podstawowymi zasadami. Po pierwsze hasło nie może być takie samo jak login. I to w dowolnej formie, czy to pisane od końca, czy pisane podwójnie, czy z zamianą liter z małych na wielkie. Hasło musi różnić się od loginu. Nie powinno ono kojarzyć się w żaden sposób z użytkownikiem, zawierając np. jego imię, nazwisko, imiona dzieci, daty urodzenia, numery telefonów. Nie powinno ono się również kojarzyć z otoczeniem użytkownika, należy unikać nazw zwierząt domowych, marek samochodu, nazwy osiedla itp. Nie warto też stosować popularnych nazw komputerowych ani nazw znanych postaci, czy to z filmu, czy z bajek, czy z literatury. Najlepiej unikać też słów w brzmieniu słownikowym oraz powszechnie znanych. Czasem wystarczy w danym słowie zamienić jedną literę by brzmiało ono bardzo oryginalnie. Dobre mechanizmy rozszyfrowujące hasła mają wbudowane słowniki, a taka zamiana uniemożliwi im rozkodowanie hasła. Jednym z najczęściej popełnianych błędów przy tworzeniu haseł jest używanie sekwencji z klawiatury, np. qwerty123 lub qazwsx987. Należy również unikać tworzenia haseł złożonych z samych liter lub samych cyfr. Jakie zatem hasło jest najlepsze? Dobre hasło jest kombinacją liter (wielkich i małych), cyfr, symboli i znaków interpunkcyjnych, posiada więcej niż 7 znaków i co najważniejsze, jest odpowiednio często zmieniane (nie rzadziej niż raz na 3 miesiące). Dobre hasło jest też odpowiednio chronione – nie jest ujawniane osobom trzecim, nie jest zapisywane, nie jest powielane do logowania w kilku miejscach. Jest jedyne dla danej rejestracji. 

Bezpieczny użytkownik 

Internet nie tylko stanowi źródło informacji i rozrywki, ale też jest miejscem, gdzie najczęściej dochodzi do wykorzystywania cudzych danych osobowych. Aby chronić swoją tożsamość, warto przestrzegać kilku zasad. Przede wszystkim dyskrecja. Nie warto dzielić się poufnymi informacjami w sieci. Nawet pomimo ustawień prywatności, zdjęcia i dane w sieci są bardzo szybko powielane i przekazywane dalej. Należy uważać też na bannery, unikać klikania w podejrzane reklamy czy bannery sugerujące wygraną pieniężną. Aby uniknąć wirusów, nie wolno otwierać i odpowiadać na wiadomości, które wydają się podejrzane, są od nieznanego nadawcy i nie zostały sprawdzone programem antywirusowym. Zainstalowanie takiego oprogramowania pomoże też w wyeliminowaniu niechcianych wiadomości, a także automatycznie będzie blokować podejrzane strony i reklamy. Dlatego warto zadbać o takie oprogramowanie i jego bieżącą aktualizację. Należy zachować również prywatność i być kreatywnym w tworzeniu swojej tożsamości internetowej tak, by nie ujawniała ona zbyt wielu informacji i nie kierowała cyberprzestępców wprost do naszego portfela. 

W razie ataku...

Oszukany, który zorientuje się o szkodzie powinien przede wszystkim  zgłosić sprawę na Policję. Nawet jeśli suma oszustwa nie jest wysoka, warto wszcząć postępowanie. Niekiedy poszkodowani godzą się ze stratą niewielkiej sumy pieniędzy, a hakerzy oszukując kilkaset osób cieszą się ze znacznych zysków. Należy również jak najszybciej poinformować bank, w celu zastrzeżenia kart kredytowych. Część banków oferuje do kart i kont produkt Bezpieczna Tożsamość, opracowany i realizowany przez Europ Assistance Polska. Jest to program ochrony danych osobowych i pomocy assistance w momencie kradzieży tożsamości. W ramach programu klienci mogą liczyć na dwa rodzaje pomocy: assistance i informacyjną. W ramach assistance klienci otrzymają wsparcie polegające na zebraniu niezbędnych informacji, pomocy w zastrzeżeniu dokumentów i kart, a także na udzieleniu informacji na temat dalszego postępowania i ochrony jego tożsamości. Co więcej, w ramach przysługujących świadczeń klienci otrzymają również pomoc w uzyskaniu nowych dokumentów lub kart, a za granicą pomoc w uzyskaniu dokumentów zastępczych, pomoc tłumacza, a także pożyczkę na poczet niezbędnych wydatków w razie utraty środków płatniczych. Europ Assistance Polska pomoże również w sprawdzeniu historii kredytowej i wypełnieniu wniosku o raport w Biurze Informacji Kredytowej. Raport taki pozwoli wykryć ewentualne próby posłużenia się danymi osobowymi klienta w celu zaciągnięcia kredytu. 

W ramach pomocy informacyjnej klienci otrzymają szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych, zastrzeżenia kart płatniczych i kredytowych, wyrobienia nowych dokumentów tożsamości, a także na temat bezpieczeństwa i ochrony tożsamości w sieci. Warto też po takim ataku zmienić wszystkie hasła i przeanalizować dotychczasowe działania w sieci, by wiedzieć, jakich zachowań unikać w przyszłości.

(06.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo