Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Egmont znowu wydaje "Boba Budowniczego"

"Bob Budowniczy" wraca na polski rynek po ponad roku

Egmont Polska ponownie wprowadza na rynek dwumiesięcznik dla dzieci "Bob Budowniczy", który przestał się ukazywać w 2015 roku.

- Są nowe odcinki serialu w odświeżonej formule graficznej i w związku z tym czasopismo wraca w nowej edycji - wyjaśnia Aleksandra Chaberska, specjalista ds. PR w Egmoncie. Magazyn ma 24 strony i kosztuje 9,99 zł (do pierwszego numeru dołączona jest zabawkowa spycharka); jest wydawany na licencji HIT Entertainment Limited and Keith Chapman. Redaktor naczelną jest Izabela Farenholc. Wydawca nie ujawnia nakładu. Tytuł skierowany jest do chłopców w wieku 4-6 lat zainteresowanych tematyką budownictwa. Egmont poprzednio wydawał "Boba Budowniczego" od września 2009 roku do czerwca 2015 roku.

Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, komunikację i ekspozycję w sieci HDS, a także kampanię w kinie i mediach własnych Egmontu.

(JM, 29.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.