Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook uczy, jak kontrolować reklamy na swoim profilu

Facebook postanowił edukować użytkowników (fot. screen Facebook)

Facebook wprowadził w 44 językach, w tym po polsku, "podstawowe informacje dotyczące ochrony prywatności" - cykl samouczków wyjaśniających politykę prywatności i zasady publikacji reklam.

Samouczki wprowadzono w serwisie społecznościowym z okazji Dnia Prywatności Danych, który wypada 28 stycznia. W cyklu samouczków Facebook odpowiada użytkownikom m.in. na pytania: "jak mogę określić, które reklamy widzę?"; "jak zmienić wyświetlane reklamy?"; wyjaśnia zasady wyświetlania reklam i działania swojej sieci reklamowej. W serwisie są też samouczki wyjaśniające np., jak decydować, które z naszych treści widzą inni użytkownicy.

(JM, 27.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.