Facebook uczy, jak kontrolować reklamy na swoim profilu
27.01.2017, 11:53
Facebook postanowił edukować użytkowników (fot. screen Facebook)
Facebook wprowadził w 44 językach, w tym po polsku, "podstawowe informacje dotyczące ochrony prywatności" - cykl samouczków wyjaśniających politykę prywatności i zasady publikacji reklam.
Samouczki wprowadzono w serwisie społecznościowym z okazji Dnia Prywatności Danych, który wypada 28 stycznia. W cyklu samouczków Facebook odpowiada użytkownikom m.in. na pytania: "jak mogę określić, które reklamy widzę?"; "jak zmienić wyświetlane reklamy?"; wyjaśnia zasady wyświetlania reklam i działania swojej sieci reklamowej. W serwisie są też samouczki wyjaśniające np., jak decydować, które z naszych treści widzą inni użytkownicy.
(JM, 27.01.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter