Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamowy rekord czeskich telewizji

Ubiegły rok był dla czeskich telewizji rekordowy pod względem przychodów ze sprzedaży czasu reklamowego - wynika z raportu opracowanego przez firmę Nielsen.

Autorzy raportu wskazują, że w 2016 roku reklamodawcy wydali na promocję w czeskich stacjach telewizyjnych 42,3 mld koron (1,57 mld euro). Oznacza to wzrost o 19,4 proc. wobec 2015 roku. Wzrosty przychodów odnotowano również w innych tradycyjnych czeskich mediach - o 10,4 proc. w rozgłośniach radiowych (do 7,05 mld koron) i o 6,5 proc. w prasie (do 19,04 mld koron).

(LL, 26.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.