Temat: public relations

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamila Szklarz przechodzi do SalesTube

Kamila Szklarz (fot.materiały prasowe)

Kamila Szklarz przechodzi z londyńskiej agencji Digital Business Intelligence (Havas Media Group) do SalesTube (Group One) w Warszawie.

Szklarz dołączyła do działu badań Intelligence Division agencji SalesTube jako senior digital analyst. Analityką internetową zajmuje się zawodowo od ponad czterech lat. W agencji DBI z Havas Media Group współpracowała z markami z branży turystycznej, transportowej, ubezpieczeniowej, FMCG i telekomunikacyjnej.

 

(AMS, 26.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.