Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykański gigant telekomunikacyjny inwestuje w serwis Tidal

Sprint zapłacił 200 mln dol. za jedną trzecią udziałów w serwisie Tidal

Koncern telekomunikacyjny Sprint przejął mniejszościowy pakiet udziałów w muzycznym serwisie streamingowym Tidal.

Amerykański koncern zapłacił 200 mln dol. za jedną trzecią udziałów serwisu. W ramach umowy klienci koncernu Sprint (jest ich około 45 mln) uzyskają dostęp do specjalnych ofert i ekskluzywnych treści Tidala. Za zarządzanie serwisem odpowiadać będzie znany raper Jay-Z, który został właścicielem Tidala w 2015 roku.

Tidal pozycjonuje się jako serwis premium oferujący ponad 40 mln utworów muzycznych i 140 tys. klipów wideo w streamingu wysokiej jakości. Cytowani przez amerykańskie media branżowe eksperci wskazują, że serwis ma problemy ze zdobywaniem nowych klientów na rynku zdominowanym przez Spotify i Apple Music.

(LL, 26.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.