Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwycięstwo Kamila Stocha miało więcej widzów niż serial "M jak miłość"

Niedzielny konkurs indywidualny w Zakopanem był czwartą z rzędu wygraną Kamila Stocha (fot. z transmisji TVP 1)

W ostatnim tygodniu programem telewizyjnym z największą widownią była transmisja rozgrywanych w Zakopanem zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich, która przyciągnęła do TVP 1 średnio 6,79 mln osób.

Dało to stacji średnio 45,78 proc. udziału w rynku (niedziela 22 stycznia w godz. 16 – 18.10). Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że indywidualny konkurs w Zakopanem, który wygrał Kamil Stoch, miał 901 tys. widzów więcej niż serial "M jak miłość" w TVP 2, będący zazwyczaj pozycją z największą widownią. W ubiegłym tygodniu (16-22 stycznia) serial ten oglądało 5,89 mln osób (wtorek 17 stycznia).
W przypadku konkursów PŚ rozgrywanych w Polsce Jedynka transmituje także kwalifikacje. W piątek 20 stycznia obejrzało je 2,96 mln osób (21,34 proc. udziału w rynku, w godz. 18-19).

Sporą widownię miały też skoki narciarskie transmitowane tydzień wcześniej z Wisły. W niedzielę 15 stycznia zawody oglądało 5,70 mln (38,96 proc. udziału w rynku, w godz. 16-18.10) – wtedy także pierwsze miejsce zajął Kamil Stoch.

Zawody Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w sezonie 2016/2017 odbywają się od listopada ub.r. Po pierwszych trzech tygodniach miały w TVP 1 średnio 4 mln widzów i było to 671 tys. więcej niż na początku poprzedniego sezonu.

(RUT, 25.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.