Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Dunia, head of design z agencji Artegence ocenia nową odsłonę Pb.pl

Paweł Dunia

„Pulsu Biznesu” w poniedziałek uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego Pb.pl. Ocenia ją Paweł Dunia, head of design z agencji Artegence.

Żadnej innowacji, nowatorskich pomysłów, żadnej rewolucji – tak w przypadku podjętych wyborów UI/UX-owych, jak i designerskich. To z czym mamy do czynienia, to dociągnięcie internetowej obecności dziennika do współczesnych standardów technicznych, mających zapewnić maksymalnie czytelną ekspozycję treści – w tym zakresie projektanci wykonali doskonale program minimum. Za to jeśli chodzi o układ treści, wybrano najbardziej klasyczny, z pewnością mocno zużyty model "kafelkowy".
To co cieszy, to doskonałe wybory typograficzne. W obszarze nagłówków projektanci zdecydowali się na użycie doskonałej jakości fonta, pochodzącego z jednego z bardziej renomowanych studiów typograficznych. Zapewnia on czytelność i nadaje serwisowi charakter. Świetnie dopełnia go uznany i sprawdzony polski font Lato oraz w treści artykułów przeżywająca renesans stara dobra Georgia.

(23.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.