Paweł Dunia, head of design z agencji Artegence ocenia nową odsłonę Pb.pl
Paweł Dunia
„Pulsu Biznesu” w poniedziałek uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego Pb.pl. Ocenia ją Paweł Dunia, head of design z agencji Artegence.
Żadnej innowacji, nowatorskich pomysłów, żadnej rewolucji – tak w przypadku podjętych wyborów UI/UX-owych, jak i designerskich. To z czym mamy do czynienia, to dociągnięcie internetowej obecności dziennika do współczesnych standardów technicznych, mających zapewnić maksymalnie czytelną ekspozycję treści – w tym zakresie projektanci wykonali doskonale program minimum. Za to jeśli chodzi o układ treści, wybrano najbardziej klasyczny, z pewnością mocno zużyty model "kafelkowy".
To co cieszy, to doskonałe wybory typograficzne. W obszarze nagłówków projektanci zdecydowali się na użycie doskonałej jakości fonta, pochodzącego z jednego z bardziej renomowanych studiów typograficznych. Zapewnia on czytelność i nadaje serwisowi charakter. Świetnie dopełnia go uznany i sprawdzony polski font Lato oraz w treści artykułów przeżywająca renesans stara dobra Georgia.
(23.01.2017)