AMS wprowadziło nowe rozwiązanie - Dynamic Backlight
Z rozwiązania Dynamic Backligh korzysta producent Audi Q5
Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła nowe systemowe rozwiązanie - Dynamic Backlight. Dzięki niemu reklamy na plakatach dają efekt „gifowej animacji”.
Dynamic Backligh umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Rozwiązanie to pozwala m.in. na zdalne sterowanie ekspozycją plakatu. Zastosowanie Dynamic Backligh ma ułatwić kreację (pozwala projektować i testować layouty online bez konieczności wykonywania czasochłonnych prób i kosztownych prototypów).
Nowe rozwiązanie dostępne jest w wybranych lokalizacjach na terenie Warszawy. W ten sposób promuje się już Volkswagen. Do końca stycznia br. trwa kampania outdoorowa Audi Q5. Za jej planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.
(IKO, 20.01.2017)