Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekwiwalent reklamowy informacji o WOŚP wyniósł 28,5 mln

W ciągu trzech dni, czyli od 14 stycznia 2017 roku do 16 stycznia, godz. 12. w mediach,  na temat 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pojawiło się ponad 10 tysięcy wzmianek o wartości 28,5 mln zł.

Według obliczeń Press-Serrvice Monitoring Mediów najwięcej wspominano w tych dniach o WOŚP w internecie – 8828razy. Dalej były: telewizja – 693 wzmianek, radio – 591, prasa – 246.

W kanałach Telewizji Polskiej, w tym regionalnych, o WOŚP wspomniano 40 razy. Dla porównania w TVN, TVN24 i TVN BiŚ pojawiło się łącznie 500 wzmianek. Spośród stacji radiowych o imprezie najchętniej informowały Tok FM (80) i Radio Zet (56). W dziennikach ogólnopolskich pojawiły się 23 materiały, z czego 9 w „Gazecie Wyborczej”.

Liczba publikacji w najaktywniejszych tytułach w podziale na typ medium:
(dane Press-Serrvice Monitoring Mediów)

Press

(IKO, 17.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.