Ekwiwalent reklamowy informacji o WOŚP wyniósł 28,5 mln
W ciągu trzech dni, czyli od 14 stycznia 2017 roku do 16 stycznia, godz. 12. w mediach, na temat 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pojawiło się ponad 10 tysięcy wzmianek o wartości 28,5 mln zł.
Według obliczeń Press-Serrvice Monitoring Mediów najwięcej wspominano w tych dniach o WOŚP w internecie – 8828razy. Dalej były: telewizja – 693 wzmianek, radio – 591, prasa – 246.
W kanałach Telewizji Polskiej, w tym regionalnych, o WOŚP wspomniano 40 razy. Dla porównania w TVN, TVN24 i TVN BiŚ pojawiło się łącznie 500 wzmianek. Spośród stacji radiowych o imprezie najchętniej informowały Tok FM (80) i Radio Zet (56). W dziennikach ogólnopolskich pojawiły się 23 materiały, z czego 9 w „Gazecie Wyborczej”.
Liczba publikacji w najaktywniejszych tytułach w podziale na typ medium:
(dane Press-Serrvice Monitoring Mediów)
(IKO, 17.01.2017)