Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

San Escobar prawdziwym hitem mediów społecznościowych

Minister Witold Waszczykowski (fot. Karolina Siemion-Bielska / MSZ)

Po tym jak minister spraw zagranicznych Witold Waszczykowski powiedział o swoim spotkaniu z ministrem San Escobar, fikcyjne państwo zrobiło karierę w mediach, szczególnie społecznościowych.

Tylko w dniach 10-11 stycznia w mediach tradycyjnych pojawiło się 703 publikacji na temat San Escobar – wynika z badania firmy Press - Service Monitoring Mediów, przygotowanego na zlecenie Publicrelations.pl. W mediach społecznościowych pojawiło się w tym czasie 13 318 wpisów na temat nieistniejącego kraju. Większość z nich umieszczano na Facebooku.

Press

Zarówno na Twitterze, jak i na Facebooku powstały też profile, informujące o rzekomej aktywności państwa San Escobar. San Escobar zyskał flagę, stolicę (Santo Subito), patrona (San Sebastian), ministra obrony narodowej (Jose Arcadio Morales), linie lotnicze (El Nino), a także bestseller książkowy (Cacao DecoMoreno). Nowy kraj doczekał się też wpisu w Wikipedii. Stronę w wersji polskiej szybko usunięto, dostępna jest jednak w wersji angielskiej.


(PR, 13.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.