Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: e-prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Gremi Media ma ogłosić szczegóły digitalizacji swoich miesięczników

Serwisy internetowe i profile w mediach społecznościowych miesięczników Grupy Gremi Media, których edycje drukowane już się nie ukazują, przestały być regularnie aktualizowane. Wydawca zapewnia, że do końca tygodnia przedstawi szczegóły zapowiadanej digitalizacji tych tytułów.

Grupa Gremi Media, zapowiadając w połowie listopada ub.r. zakończenie wydawania drukowanych wersji magazynów "Uważam Rze", "Bloomberg Businessweek Polska" i "Sukces", ogłosiła, że tytuły będą w dalszym ciągu istnieć w internecie. Ich serwisy internetowe i profile w mediach społecznościowych nie są jednak regularnie aktualizowane, a najnowsze treści pochodzą z wydań grudniowych i były dodawane najczęściej na przełomie listopada i grudnia ub.r.

Szczegóły digitalizacji tych tytułów mają być przedstawione jeszcze w tym tygodniu.

(JM, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Metal Hammer" i "Classic Rock" zmieniają właściciela

Wydawnictwo Future Publishing ponownie przejęło renomowane brytyjskie magazyny muzyczne "Metal Hammer" i "Classic Rock".

Kwota transakcji to 800 tys. funtów. Od kilku lat tytuły należały do spółki TeamRock. Ta w grudniu ub.r. niespodziewanie ogłosiła upadłość. TeamRock przejął oba magazyny za 10,2 mln funtów w 2013 roku właśnie od Future Publishing.

"Metal Hammer" ukazuje się od 1986 roku. Magazyn doczekał się wielu międzynarodowych edycji, m.in. w Polsce (nakładem Metal Mind Productions). "Classic Rock" jest wydawany od 1998 roku.

(LL, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo