Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wkrótce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wkróce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wprowadzi nowy format reklamy wyświetlany w filmach publikowanych w serwisie - ujawnił branżowy serwis "Re/Code".

Według serwisu przerywanie klipów ma dotyczyć wyłącznie materiałów tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na wyświetlanie przekazów reklamowych w swoich treściach. Dodatkowym warunkiem jest długość filmu, która ma wynosić minimum 90 sekund. Reklamy mają pojawiać się najwcześniej po 20 sekundach odtwarzania.

Facebook zamierza dzielić się z wydawcami zyskami ze sprzedaży reklam, zachowując 45 proc. dla siebie. Podobny model współpracy stosuje m.in. YouTube. Nie ujawniono, kiedy nowy format będzie miał swój debiut.

Niedawno Facebook zdradził, że jego użytkownicy każdego dnia oglądają średnio 100 mln godzin treści wideo.

(LL, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify przygotowało stanowisko pracy dla Baracka Obamy

Barack Obama (fot. Gage Skidmore / za wikipedia.org)

Muzyczny serwis streamingowy Spotify opublikował ogłoszenie rekrutacyjne z niezwykłymi wymaganiami. Sprostać im może jedynie ustępujący prezydent Stanów Zjednoczonych - Barack Obama.

Ogłoszenie dotyczy stanowiska "President of Playlists". Spotify wymaga od kandydatów ośmioletniego doświadczenia w kierowaniu krajem o dużym znaczeniu na arenie międzynarodowej, a także by w swoim dorobku mieli Pokojową Nagrodę Nobla.
Ogłoszenie będące formą wirusowej akcji marketingowej zostało opublikowane w serwisie Spotify oraz za pośrednictwem jego kanałów społecznościowych.

(LL, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo