Temat: public relations

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia Warszawa z nowym naczelnym Legia.com i zmianami w dziale PR

Tak o zmianach informowała Legia na stronie Legia.com

Legia Warszawa wprowadza zmiany w dziale public relations - szefem mediów społecznościowych został Michał Łukasiewicz. Nowym redaktorem naczelnym serwisu Legia.com został Adam Dawidziuk, dotychczas dziennikarz "Przeglądu Sportowego".

Michał Łukasiewicz odpowiada za content na klubowych kanałach social media oraz koordynuje pracę zespołów foto i wideo. Poprzednio był dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com (polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku). Pracował m.in. w Grupie Mediowej Dentsu, agencji social media Mint Media i Ströer Digital Media.

Z kolei Adam Dawidziuk jako naczelny Legia.com odpowiada za wszystkie treści przygotowywane przez zespół redakcyjny. Dawidziuk związany był z "Przeglądem Sportowym" od 2006 roku, a wcześniej był m.in. redaktorem naczelnym i właścicielem serwisu Legia.Net, a także dziennikarzem "Życia Warszawy" i tygodnika "Nasza Legia". Współpracował z Legią Warszawa przy tworzeniu programów meczowych. Jest współautorem "Księgi Stulecia Legii Warszawa", która wkrótce zostanie wydana przez PWN.

(IKO, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wkrótce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wkróce może wprowadzić reklamy do treści wideo

Facebook wprowadzi nowy format reklamy wyświetlany w filmach publikowanych w serwisie - ujawnił branżowy serwis "Re/Code".

Według serwisu przerywanie klipów ma dotyczyć wyłącznie materiałów tych użytkowników, którzy wyrazili zgodę na wyświetlanie przekazów reklamowych w swoich treściach. Dodatkowym warunkiem jest długość filmu, która ma wynosić minimum 90 sekund. Reklamy mają pojawiać się najwcześniej po 20 sekundach odtwarzania.

Facebook zamierza dzielić się z wydawcami zyskami ze sprzedaży reklam, zachowując 45 proc. dla siebie. Podobny model współpracy stosuje m.in. YouTube. Nie ujawniono, kiedy nowy format będzie miał swój debiut.

Niedawno Facebook zdradził, że jego użytkownicy każdego dnia oglądają średnio 100 mln godzin treści wideo.

(LL, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo