Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki sukcesom polskich zawodników wzrosła widownia Turnieju Czterech Skoczni

Turniej Czterech Skoczni wygrał Kamil Stoch, drugi był Piotr Żyła (z lewej), a trzeci Norweg Daniel-Andre Tande (screen Sport.tvp.pl)

W sezonie 2016/2017 transmisje zawodów Turnieju Czterech Skoczni (TCS) oglądało w TVP 1 średnio 4,73 mln osób – ok. 1 mln więcej, niż w poprzednim sezonie. Turniej wygrał Kamil Stoch, drugi był Piotr Żyła, a czwarty Maciej Kot.

Turniej był transmitowany w TVP 1 od 30 grudnia ub.r. do 6 stycznia br. Najwięcej widzów – 6,91 mln - zgromadził właśnie finałowy konkurs, rozegrany w Bischofshofen – Kamil Stoch zajął w nim pierwsze miejsce, wygrywając cały TCS. Średnio w czasie wszystkich transmisji Jedynkę wybierało 35,40 proc. osób oglądających wtedy telewizję (29,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49). W obu grupach stacja wygrała z konkurencyjnymi telewizjami.
Ze sprzedaży czasu reklamowego przy transmisjach TCS Jedynka uzyskała 3,14 mln zł - czyli 21,7 proc. więcej, niż rok wcześniej  (cennikowo, bez rabatów).
Zawody pokazywał też Eurosport 1, gromadząc średnio 603,73 tys. widzów, co dało temu kanałowi 4,56 proc. udziału w rynku (2,94 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 10.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fokus TV zwiększył w 2016 roku przewagę nad TVP Historia

Wśród kanałów dokumentalnych w całym 2016 roku na pozycji lidera umocnił się naziemny Fokus TV (Grupa ZPR Media).

Fokus TV w porównaniu z 2015 rokiem zwiększył udział w rynku z 0,69 proc. do 0,81 proc. Spadek zanotował drugi w rankingu naziemny TVP Historia – z 0,67 proc. do 0,6 proc. Trzecie miejsce utrzymał Discovery Channel (Discovery Networks) – 0,55 proc. (0,54 proc. rok wcześniej).

National Geographic Channel (Fox International Networks) uzyskał 0,32 proc., co oznacz spadek z 0,37 proc. Za nim był Investigation Discovery (Discovery Networks) z 0,3 proc. (0,29 proc. rok wcześniej).

W pierwszej dziesiątce kanałów dokumentalnych znalazły się również: Discovery Science (Discovery Networks) z 0,26 proc. (bez zmian), Nat Geo Wild (Fox International Channels) z 0,22 proc. (0,21 proc.), History (A+E Networks) z 0,21 proc. (wzrost z 0,15 proc.), CI Polsat (A+E Networks) z 0,15 proc. (wzrost z 0,11 proc.), a także trzy stacje z takim samym udziałem 0,14 proc.: DTX (Discovery Networks; rok wcześniej 0,16 proc.), Planete+ (NC+; 0,1 proc.) i Polsat Viasat History (Viasat World; 0,11 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo