Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Sport był liderem oglądalności wśród kanałów sportowych

(źródło: polsatsport.pl)

Kodowany Polsat Sport był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2016 roku, a Eurosport 1 osiągnął lepszy wynik niż naziemny Polsat Sport News.

W minionym roku kanały Polsatu pokazywały piłkarskie mistrzostwa Europy, a w TVP Sport oglądać można było igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro.

Polsat Sport (Telewizja Polsat) w 2016 roku uzyskał 0,56 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 0,64 proc. w 2015 roku. Drugi był Eurosport 1 (Discovery) z minimalnym wzrostem z 0,46 proc. do 0,47 proc. Kanał ten miał lepszy wynik niż naziemny Polsat Sport News (Telewizja Polsat), który zmniejszył udział z 0,52 proc. do 0,42 proc. Czwartą pozycję utrzymał TVP Sport (Telewizja Polska), nieznacznie poprawiając wynik z 0,33 proc. do 0,35 proc. Natomiast piąte miejsce zajął Eurosport 2 (Discovery), zachowując udział na poziomie 0,19 proc.

Dalej znalazły się: Canal+ Sport (NC+) – spadek z 0,2 proc. do 0,14 proc., Polsat Sport Extra (Telewizja Polsat) – spadek z 0,13 proc. do 0,11 proc., nSport+ (NC+) – minimalny spadek z 0,1 proc. do 0,09 proc., Extreme Sports (AMC Networks International) – 0,08 proc. (bez zmian), a dziesiąty był Canal+ Sport 2 (NC+) – minimalny wzrost z 0,04 proc. do 0,05 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w 2016 roku

Wśród kanałów dla dzieci naziemny TVP ABC pod względem udziału w rynku w 2016 roku wyprzedził Nickelodeon.

TVP ABC (Telewizja Polska) osiągnął 0,92 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,7 proc. w 2015 roku. Lider w 2015 roku – Nickelodeon (Viacom International Media Networks) spadł na drugą pozycję, ale poprawił wynik z 0,74 proc. do 0,76 proc.
Na trzecie miejsce – mimo spadku z 0,53 proc. do 0,48 proc. – awansował Disney Junior (The Walt Disney Company), który wyprzedził Cartoon Network (Turner Broadcasting System) – ten kanał też miał gorsze wyniki (spadek z 0,56 proc. do 0,45 proc.).

W pierwszej dziesiątce kanałów dziecięcych znalazły się również: Nick Jr (Viacom International Media Networks) – wzrost z 0,33 proc. do 0,41 proc., MiniMini+ (NC+) – wzrost z 0,37 proc. do 0,38 proc., Disney Channel (The Walt Disney Company) – spadek z 0,33 proc. do 0,27 proc., Disney XD (The Walt Disney Company) – spadek z 0,25 proc. do 0,22 proc., Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – wzrost z 0,14 proc. do 0,2 proc., Boomerang (Turner Broadcasting System) – spadek z 0,24 proc. do 0,19 proc. oraz Nickelodeon HD (Viacom International Media Networks) – spadek z 0,21 proc. do 0,19 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo