Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Majewska dyrektorem ds. rozwoju w K2 Media

Małgorzata Majewska (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Majewska, dotychczas odpowiadająca za strategię w Value Media, została dyrektorem ds. rozwoju w agencji K2 Media.

W K2 Media Małgorzata Majewska będzie odpowiadać za strategię rozwoju biznesu agencji i jakość rekomendacji kierowanych do nowych klientów. Wraz z Moniką Krawczyk i Maciejem Godlewskim będzie współtworzyć oferty. Małgorzata Majewska podkreśla, że do K2 Media przekonała ją „możliwość oferowania klientom wysokiej jakości, kompleksowego partnerstwa, dzięki działaniu spółki w ramach grupy o silnym zapleczu technologicznym, strategicznym, mediowym, kreatywnym i analitycznym”.
Przed Value Media Majewska pracowała w Initiative IPG Mediabrands i Mindshare.

(IKO, 08.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odchodzi Scott Dadich, naczelny "Wired"

Scott Dadich (screen za Youtube.com)

Scott Dadich, charyzmatyczny redaktor naczelny amerykańskiego magazynu “Wired”, zrezygnował ze stanowiska.

Dadich zamierza poświęcić się samodzielnej działalności biznesowej. Kierował magazynem technologicznym "Wired" od 2012 roku. Wcześniej odpowiadał za cyfryzację tytułów z portfolio wydawnictwa Condé Nast. Na razie nie wiadomo, kto będzie jego następcą.

(LL, 09.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo