Temat: programy telewizyjne

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Le Parisien" nie będzie publikował sondaży wyborczych

Na cztery miesiące przed wyborami prezydenckimi we Francji jeden z głównych dzienników, "Le Parisien", ogłosił, że nie będzie już publikował sondaży wyborczych.

Wydawany w ponad 340 tys. egz. francuski dziennik od kilku tygodni nie zamawia już sondaży i ma zamiar nie publikować ich wyników także w czasie kampanii prezydenckiej. "Myślimy nad tym już od jakiegoś czasu, szczególnie po decyzji Brytyjczyków o Brexicie i po wyborze Donalda Trumpa na prezydenta USA" - stwierdził w rozmowie z AFP redaktor naczelny "Le Parisien", Stephane Albouy. Dodał, że media są krytykowane za to, że "jesteśmy w pewnym sensie oderwani od rzeczywistości". Zastrzegł, że decyzja o niepublikowaniu sondaży "to nie jest kwestia braku zaufania wobec sondażowni", ale "inny sposób pracy, który chcemy sprawdzić w dalszej części kampanii".
Pod koniec kwietnia i na początku maja br. wyborcy we Francji będą wybierać prezydenta. Faworytem sondaży jest obecnie kandydat prawicy François Fillon, ale niewiele gorsze wyniki osiąga szefowa skrajnie prawicowego Frontu Narodowego Marine Le Pen.

(PAP, RUT, 03.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kwartalnik "Land Life" wraca na rynek po półrocznej przerwie

Okładka nowego numeru "Land Life"

Po półrocznej przerwie trafił do sprzedaży magazyn „Land Life” (spółka Landlife). Pismo jest adresowane do pasjonatów samochodów marki Land Rover.

„Land Life” promuje się jako kwartalnik, ale przez ostatnie pół roku nie wychodził. - Trudności wydawnicze związane były z kwestiami organizacyjnymi oraz z koniecznością pozyskania dodatkowych środków z reklam – tłumaczy Paweł Piotrowski, wydawca „Land Life”. Aktualny numer jest w sprzedaży od 30 grudnia 2016 roku do marca 2017 roku w sieci salonów Empik i w serwisach samochodów terenowych. Został wydany w nakładzie 1 tys. egz. (cena 39,80 zł).

Spółka Landlife przejęła magazyn w grudniu 2014 roku od Amigo Experience Jarosław Kałek. Pismo ukazuje się od 2012 roku. Landlife współpracuje z Jaguar Land Rover Polska. Redaktorem naczelnym w połowie 2016 roku został Marcin Mucha, który zastąpił Wojciecha Walczuka.

(IKO, 04.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo