Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport staje się miejscem, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich

W Nowy Rok rozpoczął się kolejny rozdział w Eurosporcie, który oficjalnie został nadawcą igrzysk olimpijskich w Europie. Olimpijskie logo nadawcy to początek nowej ery w historii najlepszej platformy sportowej w Europie i największego sportowego wydarzenia na świecie.

Nowy symbol łączy w sobie dotychczasowe logo Eurosportu i koła olimpijskie, między którymi znajduje się podium - znak sportowej doskonałości i marzenie każdego sportowca na świecie.

1 stycznia logotyp po raz pierwszy zagościł na antenach Eurosportu i na wszystkich platformach nadawcy – w usłudze Eurosport Player, serwisach internetowych Eurosport.com i portalach społecznościowych. Symbol pojawił się podczas trwającego właśnie Turnieju Czterech Skoczni. Jest to jedna z licznych imprez w sportach zimowych, które transmituje Eurosport, pokazując drogę sportowców do zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku.

W dniu prezentacji nowego logotypu na antenie Eurosportu 1 miała miejsce również premiera filmu nt. igrzysk olimpijskich pt.:”Miliony dróg. Jeden cel”.  Program przedstawia historię dwójki sportowców począwszy od ich pierwszych kroków stawianych w sporcie, po dorosłą karierę. To opowieść o poświęceniu i pokonywaniu trudności na drodze do zwycięstwa i udziału w igrzyskach.

Relacjonując igrzyska olimpijskie, Eurosport dostarczy zupełnie nowych wrażeń milionom widzów w całej Europie dzięki transmisjom na wszystkich ekranach.  Podczas igrzysk ważny jest każdy moment, dlatego Eurosport gwarantuje, że kibice nie przegapią ani jednej sekundy tej imprezy.

– Od ponad 30 lat misją Discovery jest inspirowanie ludzi na całym świecie, dlatego niezwykle cieszymy się z nawiązania współpracy z MKOl oraz faktu, że właśnie u nas będzie biło serce igrzysk olimpijskich.  Naszym celem jest doskonalenie sposobu odbioru największej sportowej imprezy świata, tak, aby mogło ją przeżywać jeszcze więcej kibiców w Europie, korzystając z największej w historii liczby platform i urządzeń – podkreślił JB Perrette, prezes i CEO  Discovery Network International.

–  Eurosport ma niezwykle bogatą tradycję w transmitowaniu dyscyplin olimpijskich, zarówno tych letnich, jak i zimowych na przestrzeni całego roku.  Cieszymy się z kontynuacji tej drogi i zostania platformą, gdzie będzie biło serce przyszłych igrzysk.  Dzięki naszym wysiłkom i dołączeniu do zespołu Bernie Rossa, który poprowadzi prace związane z produkcją,robimy ogromne postępy w przygotowaniach do igrzysk w 2018 roku – dodał Peter Hutton, CEO Eurosportu.

Discovery Communications i Eurosport posiadają wyłączne prawa do transmisji igrzysk olimpijskich na terenie 50 krajów Europy od 2018 roku aż po igrzyska w 2024 roku.

*Nie dotyczy Francji w latach 2018-2020.  Eurosport będzie oficjalnym nadawcą igrzysk w Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. Nie dotyczy Rosji.

(02.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Styczeń 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Muzyka daje radość” - nowy konkurs Radia Złote Przeboje

Od poniedziałku, 2 stycznia br. Marcin Prokop zaprasza słuchaczy Radia Złote Przeboje do nowej zabawy „Muzyka daje radość”. Można w niej wygrać nagrody pieniężne, jeśli prawidłowo odgadnie się nazwisko gwiazdy lub nazwę zespołu muzycznego.

Codziennie słuchacze dostają od Marcina Prokopa trzy podpowiedzi uszeregowane od najtrudniejszej do najłatwiejszej. Za prawidłową odpowiedź po najtrudniejszej podpowiedzi można wygrać 1000 zł, po łatwiejszej można zdobyć 500 zł, a po najłatwiejszej - 250 zł. Okazja do wygrania pieniędzy pojawia się na antenie trzy razy dziennie, a słuchacze mogą włączać się do zabawy telefonicznie pod numerem (22) 4444 000. Konkurs potrwa do piątku, 27 stycznia br. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zloteprzeboje.pl.

Spot promujący zabawę można zobaczyć tutaj. Marcin Prokop zachęca w nim do wzięcia udziału w konkursie, ilustrując zagadki muzyczne. Spot wyprodukowało SVG Studio, a za ideę kreatywną i scenariusz spotu odpowiadał Dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.

Zabawę „Muzyka daje radość” wspiera promocja w internecie (Ipla, Onet, WP, serwisy Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios.

(02.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo