Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LeaseTake sponsoruje polską siatkówkę

Trener polskiej kadry Ferdinando De Georgio będzie jeździć samochodem partnera PZPS (fot. materiały prasowe)

Firma LeaseTake została partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Umowę podpisano na trzy lata, do końca 2019 roku.

Multisalon Wynajmu Samochodów przez trzy lata udostępni auto nowemu selekcjonerowi polskiej reprezentacji Ferdinando De Georgio. Logo firmy będzie obecne w halach podczas meczów reprezentacji, a także we wszelkich materiałach promocyjnych związku, w internecie, mediach społecznościowych.

(MAC, 01.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Siemieniako wygrała konkurs na obsługę graficzną PL.2012+

Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr / Wikimedia Commons)

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowy, rozstrzygnęła konkurs ofert na obsługę graficzną. Wygrała go freelancerka.

Jak podaje Piotr Kostrzewski, menedżer ds. marketingu i komunikacji marketingowej PL.2012+, oferty złożyły trzy agencje reklamowe i dwóch freelancerów. Biuro prasowe spółki podaje, że były to: FineHeart, Follow Vision, Brandy Design, Oblicze.pl i AgencjaMarketingowa.pl (wspólna oferta), Magdalena Siemieniako. Do finału trafiły dwie, które spełniły wszystkie kryteria konkursu i przedstawiły najkorzystniejszą cenę. Ostatecznie wybrano ofertę Magdaleny Siemieniako, która zajmuje się grafiką użytkową i artystyczną.

Spółka PL.2012+ oczekiwała ofert przygotowanych w sześć dni. Termin ich składania upłynął 27 grudnia ub.r.

- Z naszej praktyki wynika, że firmom posiadającym doświadczenie w zakresie naszego zapytania o ofertę obsługi graficznej  przygotowanie pakietu składającego się z prezentacji własnych osiągnięć, opisu koncepcji współpracy z PGE Narodowym oraz wyceny nie powinno zająć więcej niż jeden dzień roboczy - informuje Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji i promocji PGE Narodowy.

Zamówienie dotyczyło m.in. przygotowania reklam prasowych, projektów ulotek, plakatów, zaproszeń, kart świątecznych, ofert produktów stadionowych, kart dostępu dla najemców lóż, infografik związanych z odbywającymi się na stadionie wydarzeniami, ikon i piktogramów na potrzeby sklepu internetowego i strony WWW, a także koordynacji druku, aktualizacji wizytówek dla pracowników spółki i adaptacji materiałów dostarczonych przez organizatorów wydarzeń stadionowych.

(AMS, 04.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo