Temat: badania rynku i opinii

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 30, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kurczy się segment miesięczników dla rodziców

Mamo, to ja

Wszystkie miesięczniki parentingowe w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały spadek sprzedaży o ponad 20 proc. (w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W kwietniu 2016 roku z rynku zniknął magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer).

Liderem segmentu jest "Mamo, To Ja" (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 22 567 egz. (spadek o 20,2 proc. w porównaniu z trzema kwartałami ub.r.). Na drugim miejscu jest miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) – 15 047 egz. (spadek o 23,05 proc.), a na trzecim "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) – 12 104 egz. (spadek o 30,36 proc.). Dalej jest "Twój Maluszek" (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą 9328 egz. (spadek o 22,88 proc.).

(JM, 30.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.