Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antyradio prowadzi największą kampanię reklamową w swojej historii

Layout kampanii reklamowej Antyradia

We wtorek 27 grudnia br. ruszyła kampania promocyjna Antyradia pod hasłem "We mnie jest rock". To największa kampania w historii stacji.

Na początek kampania objęła banery, które pokazują się użytkownikom portali (Onet, Interia i WP). Od nowego roku reklamy z hasłem „We mnie jest rock” zawisną na nośnikach outdooru (citylighty, ekrany LED i LCD, plakaty, autobusy komunikacji miejskiej) w czternastu miastach, w których nadaje Antyradio. W drugim etapie kampania obejmie też wybrane tytuły prasowe (m.in.: "Playboy", "CKM", "Dziennik Zachodni"), a także wybrane telewizyjne stacje tematyczne.

(JM, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.