Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Creogram autorem logo dla marki polskiego samochodu - Arrinera

Arrinera Hussarya GT (fot. za arrinera.com)

Arrinera Hussarya GT ma logo - jego autorem jest agencja Creogram z Katowic.



Press

Creogram odpowiadała za pełny branding marki: od zaprojektowania logo, poprzez typografię znajdującą się na samochodzie, po projekt strony www.arrinera.com.

Arrinera Hussarya GT to samochód skonstruowany przez polską firmę Arrinera Automotive. Prace projektowe rozpoczęto w 2008 roku, a prototyp akcjonariuszom i inwestorom zaprezentowano 9 czerwca 2011 roku. Auto ma być produkowane w Gliwicach.

(AMS, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGNiG do 2020 roku będzie sponsorować polską piłkę ręczną

Kamil Syprzak z nadrukiem PGNiG na koszulce występować będzie przez najbliższe cztery lata (fot. Maciej Weber)

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo przez kolejne cztery lata będzie sponsorem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Nowa umowa ma obowiązywać do końca 2020 roku.

Firma po raz pierwszy została sponsorem związku w roku 2010. Wspiera nie tylko reprezentacje kobiet i mężczyzn, ale także rozgrywki ligowe. Jest twórcą zawodowej ekstraklasy szczypiornistów. - Postanowiliśmy skoncentrować się na wspieraniu wyłącznie tej jednej dyscypliny sportu. Utworzenie ligi spowodowało powstanie trzech spółek akcyjnych klubów, niedługo zostanie utworzonych kolejnych 11. Myślimy też o utworzeniu zawodowej ligi kobiet - mówi Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG.
Logo firmy będzie obecne na strojach zawodników reprezentacji, w internecie, mediach społecznościowych, na wszelkich materiałach promocyjnych związku. Hasło przewodnie współpracy to „Gramy razem. Cel #Tokio2020”.

(MAC, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo