Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska promuje już nie tylko portal, ale też telewizję

Grupa Wirtualna Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej, tym razem pod hasłem "Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce. Teraz także w telewizji". 

W nowej kampanii Grupa WP podkreśla, że poza portalem ma też telewizję. Działania będą realizowane do końca stycznia 2017 roku. W spocie pokazane są m.in. Światowe Dni Młodzieży oraz Czarny Protest. Kreację i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith i zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.
Kampania będzie prowadzona w: telewizji (TVN, TVP 1, TVP 2 i ponad 30 stacji tematycznych), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Eska), tygodnikach i miesięcznikach (m.in. "Polityka", "Focus", "Zwierciadło", "Men’s Health"), kinach (Helios, Cinema City) i internecie (m.in. YouTube, Facebook, Ipla).

(JM, 28.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Z półki Nogasia" to program audio Michała Nogasia w Wyborcza.pl

Mariusz Szczygieł, Michał Nogaś i Włodzimierz Nowak podczas pracy nad audycją "Z półki Nogasia" (Fot. Michał Nogaś)

Serwis Wyborcza.pl (Agora) zaczął publikować program audio Michała Nogasia "Z półki Nogasia".

Pierwszy odcinek programu udostępniono w Wigilię, a Nogaś rozmawiał w nim z Włodzimierzem Nowakiem i Mariuszem Szczygłem, w którego domu zarejestrowana została audycja.

Premierowe odcinki "Z półki Nogasia" publikowane będą w sekcji Kultura serwisu Wyborcza.pl w każdą sobotę. – Emisja radiowa tego programu nie jest obecnie w planach – informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.
Michał Nogaś z końcem października br. dołączył do działu kultury "Gazety Wyborczej". Obecnie prowadzi dwa autorskie formaty wideo na Wyborcza.pl: "Książkę dnia" i "Nogaś na stronie". Wcześniej przez 16 lat związany był z radiową Trójką.

(KOZ, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo