Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olx.pl w kampanii namawia do sprzedaży nieudanych prezentów

Tegoroczna kampania świąteczna serwisu ogłoszeniowego Olx.pl ruszyła pod hasłem: “Nietrafiony prezent to nie koniec świata”.

Jak co roku, serwis namawia do wystawiania nieudanych podarunków na sprzedaż. Tym razem zrobił to w formie teledysku, a w świątecznym spocie wystąpili bohaterowie  tegorocznych kampanii Olx.pl. Agencją odpowiedzialną za świąteczny pomysł dla Olx.pl jest 23Heros, za produkcje odpowiada F25.
Kampania potrwa do końca grudnia. Teledysk do utworu pod tytułem “Nietrafiony prezent to nie koniec świata” można zobaczyć na YouTube i na profilu OLX Polska na Facebooku.

(AMS, 27.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.