Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 22, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda chce przejąć "Radio Times"

Niemiecki koncern medialny Burda jest bliski przejęcia brytyjskiego wydawnictwa Immediate Media - ujawnił dziennik “The Guardian”.

Według gazety kwota potencjalnej transakcji ma wynosić 260-275 mln funtów. W portfolio Immediate Media znajduje się m.in. “Radio Times” - najpopularniejszy tv guide w Wielkiej Brytanii. Pismo zostało przejęte od BBC wraz z 10 innymi tytułami w 2011 roku za 121 mln funtów. W ramach umowy Immediate Media przejęło też licencję na wydawanie 18 innych tytułów i zlecenie produkcji czasopism firmowanych przez BBC, m.in. magazynu “Top Gear”.
Transakcja przejęcia brytyjskiego wydawcy przez Niemców ma zostać oficjalnie ogłoszona na początku przyszłego roku.

(LL, 22.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W radiowej Jedynce debiutuje audycja "Wyszehradio"

Polskie Radio

Radiowa Jedynka od 1 stycznia emitować będzie audycję "Wyszehradio" powstającą przy współpracy Polskiego Radia z nadawcami publicznymi krajów Grupy Wyszehradzkiej.

Wspólny projekt ma na celu promowanie wiedzy o kulturze, społeczeństwie i zagadnieniach polityczno-gospodarczych krajów wchodzących w skład Grupy Wyszehradzkiej (Czechy, Polska, Słowacja, Węgry).

Bohaterem premierowej audycji "Wyszehradio" będzie Sándor Petőfi, jeden z najsłynniejszych węgierskich poetów epoki romantyzmu.

Audycja "Wyszehradio" emitowana będzie co niedzielę między 20.30 a 21.

(KOZ, 29.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo