Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett z globalnym budżetem marki Jim Beam

fot. za pexels.com

Sieć Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki alkoholowej Jim Beam.

Zlecenie zostało przyznane w wyniku wieloetapowego przetargu, który toczył się od września br. W finałowej fazie przetargu oprócz zwycięskiej sieci znalazły się też DDB i McCann.

Dotychczas za obsługę kreatywną marki Jim Beam odpowiadało konsorcjum agencji reklamowych o nazwie StoryWorks, w skład którego wchodziły Mekanism (USA), The Works (Australia) i Jung von Matt (Niemcy).

(LL, 21.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.