Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett z globalnym budżetem marki Jim Beam

fot. za pexels.com

Sieć Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki alkoholowej Jim Beam.

Zlecenie zostało przyznane w wyniku wieloetapowego przetargu, który toczył się od września br. W finałowej fazie przetargu oprócz zwycięskiej sieci znalazły się też DDB i McCann.

Dotychczas za obsługę kreatywną marki Jim Beam odpowiadało konsorcjum agencji reklamowych o nazwie StoryWorks, w skład którego wchodziły Mekanism (USA), The Works (Australia) i Jung von Matt (Niemcy).

(LL, 21.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PL.2012+ daje agencjom kilka dni na przygotowanie oferty - wliczając w to święta

Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr / Wikimedia Commons)

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowym, oczekuje od agencji reklamowych oferty przygotowanej w kilka dni, w tym tylko trzech roboczych, bo reszta to przerwa na święta Bożego Narodzenia.

20 grudnia po południu do agencji reklamowych trafiło "Zapytanie o ofertę obsługi graficznej" z doprecyzowaniem, że "nie stanowi ono zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Prawa o zamówieniach publicznych". Agencjom wyjaśniono, że "przedmiotem zapytania jest uzyskanie informacji na temat proponowanych rozwiązań i doświadczenia przy realizacji projektu oraz warunków formalnych i komercyjnych współpracy.

Wykonanie usługi ma trwać w terminie od 2.01.2017 do 31.12.2017 r.". Termin składania gotowych ofert został wyznaczony na 27 grudnia. Jak wyjaśnił Piotr Kostrzewski, menedżer ds. marketingu i komunikacji marketingowej PL.2012+, ogłoszenie zostało opublikowana na stronie www.pgenarodowy.pl w dziale zamówień publicznych już 19 grudnia. - Zapytanie dokładnie określa zakres prac, jakie mają być na rzecz PGE Narodowego wykonane - mówi Kostrzewski. - Dotyczy ono przedstawienia dotychczasowego doświadczenia w zakresie realizacji podobnych zadań graficznych, gotowości wskazania pracownika, który będzie realizował zadania oraz wyceny tych zadań, których jest 21. Z naszej praktyki wynika, że firmom posiadającym doświadczenie w zakresie naszego zapytania przygotowanie pakietu składającego się z prezentacji własnych osiągnięć, opisu koncepcji współpracy z PGE Narodowym oraz wyceny 23 pozycji w pliku Excel nie powinno zająć więcej niż jeden dzień roboczy.

- Nigdy nie dajemy firmom zapraszanym do przetargu więcej niż tydzień na przygotowanie prezentacji, i dotychczas nie było z tym problemu, nikt nie sygnalizował, że to za mało czasu, a co roku wybieramy wielu dostawców, w tym fotografów i grafików - mówi Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji i promocji, rzeczniczka prasowa PGE Narodowego. I dodaje: - Zależy nam na jakości, ale jak ktoś chce pracować dla PGE Narodowego, to musi się postarać.

Niektóre agencje, do których trafiło zaproszenie, deklarują, że na takie terminy się nie zgodzą. - Gdy zobaczyłem timingi, nawet nie doczytałem oferty do końca - mówi szef jednej z nich.

- Już w dniu wywieszenia ogłoszenia udział potwierdziły dwie agencje, więc jestem zdziwiona, że ktoś się poskarżył. Wkrótce będziemy wybierać m.in. agencję digital i planujemy podobny czas na przygotowanie ofert - informuje Borzdyńska.
Przedmiotem umowy będzie obsługa graficzna PGE Narodowego w 2017 roku.

Zamówienie PL.2012+ dotyczy m.in. przygotowania reklam prasowych, projektów ulotek, plakatów, zaproszeń, kart świątecznych, ofert produktów stadionowych i raportu rocznego spółki, kart dostępu dla najemców lóż, infografik związanych z odbywającymi się na stadionie wydarzeniami, ikon i piktogramów na potrzeby sklepu internetowego i strony WWW, a także koordynacja druku, aktualizacja wizytówek dla pracowników spółki i adaptacja materiałów dostarczonych przez organizatorów wydarzeń stadionowych (online oraz print).

(AMS, 23.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo