Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tańsze spoty przy "M jak miłość" w styczniu

M jak miłość (fot. za mjakmilosc.tvp.pl)

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło w czwartek sprzedaż czasu reklamowego na styczeń przyszłego roku.

Najdroższą pozycją w cenniku TVP będzie transmisja finałowego meczu Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn – jeśli pokaże ją Dwójka. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. Na razie wiadomo tylko, że TVP 2 na pewno będzie pokazywać wszystkie mecze z udziałem polskiej reprezentacji: spotkania w grupie, a w przypadku awansu Polaków także mecze fazy pucharowej. W razie transmisji w Dwójce meczu finałowego mistrzostw (odbędzie się w niedzielę 29 stycznia 2017 roku) najdroższe spoty będą kosztowały 63,4 tys. zł (cena 30-sekundowej reklamy bez uwzględnienia rabatów).

Ze stałych pozycji ramówek głównych anten TVP najdroższy będzie w styczniu serial „M jak miłość”, przy którym ceny spotów dochodzą do 42,1 tys. zł – to 3,7 proc. mniej niż rok temu.

Jak informowaliśmy 9 grudnia, w polityce handlowej na przyszły rok biuro reklamy TVP zmieniło progi wydatków uprawniających do rabatów. Wprowadzono dwa dodatkowe progi: najniższy (do 0,19 mln zł) i najwyższy (od 6,5 mln zł do 7,99 mln zł), a indywidualne negocjacje rabatów będą się zaczynać od 8 mln zł.

(RUT, 21.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.