Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info dało się nabrać na absurdalny list wysłany przez Aszdziennik.pl

TVP Info (screen za Youtube.com)

Rafał Madajczak, założyciel serwisu Aszdziennik.pl wysłał do TVP Info absurdalnego maila o zanikaniu wizji. Dziennikarze publicznej TV dali się nabrać i pokazali list na antenie.



Założyciel i szef serwisu Aszdziennik.pl wykorzystał kłopoty techniczne, jakie przytrafiły się państwowej telewizji, by potwierdzić, "że na froncie walki propagandowej w TVP nie pracują same orły". Co więcej - na antenie radia Tok FM - Madajczak oficjalnie ogłosił, co zrobił.

Napisałem dzisiaj świadectwo, że mi sygnał zanikł. Użyłem fejkowego konta i wysłałem do TVP. Napisałem, że u nas na południu zawsze wyłączają sygnał na puentach polityków rządowych, kiedy już całkowicie mieli obnażyć opozycję. Liczę, że to zostanie opublikowane, bo ciągle są publikowane świadectwa męczeństwa TVP.

Telewizja pokazała list na antenie, a ekran z wiadomością sfotografował Przemysław Szubartowicz, redaktor naczelny serwisu wiadomo.co.

A tak to wyglądało na wizji.



Więcej na stronie Aszdziennik.pl.

PRZECZYTAJ TEŻ: TVP nie wierzy Emitelowi w sprawie zakłóceń.

(TAD, 20.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN kręci drugą edycję "Projektu lady" z Małgorzatą Rozenek

Pierwszą edycję "Projektu lady" wygrała Patrycja Wieja (fot. TVN)

TVN rozpoczął zdjęcia do drugiej edycji programu "Projekt lady", który był nowością wakacyjnej ramówki stacji.

Reality show "Projekt lady" opiera się na formacie "Damą być". Uczestniczki programu przechodzą metamorfozy zmieniające je w damy. Prowadzącą jest Małgorzata Rozenek. Pierwszą edycję "Projektu lady" TVN emitował od 27 czerwca do 29 sierpnia, w poniedziałki o 20.55. Program przyciągał średnio 1,92 mln widzów. W czasie emisji tego reality show TVN był liderem pasma - wśród wszystkich z udziałem 14 proc., a w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 z udziałem 18,2 proc.

Emisja drugiej edycji programu jest przewidziana na 2017 rok.

(RUT, 20.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo