Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Pazura wysiądzie na dworcu Łódź Fabryczna i powie: „Łódź, kur..."

Dom produkcyjny Opus Film przygotowuje dla Urzędu Miasta Łodzi 30-sekundowy spot reklamowy z udziałem Cezarego Pazury. Aktor powtarza w nim wypowiedziany przed laty frazes: „Łódź, kur...” - poinformował „Express Ilustrowany”.

Cytat pochodzi z filmu „Ajlawju” z 1999 roku, którego reżyserem był Marek Koterski. W jednej ze scen Cezary Pazura wysiada z pociągu na dworcu Łódź Kaliska. Po chwili ślizga się na schodach i zirytowany mówi: „Łódź, kur...”. W spocie reklamowym Pazura gra biznesmena, który przyjechał do Łodzi, wysiada na nowo wyremontowanym dworcu Łódź Fabryczna i wypowiada tę samą kwestię, lecz tym razem z zachwytem.
Kampania z udziałem Pazury ruszy na początku 2017 roku. Ma być prowadzona w internecie. Dworzec Łódź Fabryczna został otwarty 11 grudnia br. i należy do najnowocześniejszych w Europie.

(IKO, 19.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Analiza Codemedia: Branża finansowa wydaje w tym roku mniej na reklamę

Pieniądze (fot. pexels.com)

Od stycznia do września 2016 roku spadły wydatki reklamowe branży finansowej – o prawie 20 proc., do 287 mln zł (względem trzech kwartałów ub.r.) - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Najwięcej na promocję wydały banki, które mają 63 proc. udziału w rynku – w trzech kwartałach br. wydały ponad 180 mln zł. Dalej są: instytucje finansowe (25 proc.), ubezpieczenia (10 proc.), produkty finansowe strukturyzowane i akcje, obligacje (po 1 proc). Największy spadek, bo aż o 47 proc., zanotowano w ubezpieczeniach.

Największym reklamodawcą był ING Bank Śląski, którego wydatki wzrosły w trzech kwartałach br. o 4 mln zł, do 23,5 mln zł. Wyprzedził tym samym mBank, który wydał na promocję 22,3 mln zł. Trzeci w zestawieniu był Bank Zachodni WBK - 14,7 mln zł.
Medium, w którym najchętniej promował się sektor finansowy, była telewizja, na promocję w której przeznaczono 162 mln zł, co daje jej ponad 56 proc. udziału. Banki na reklamę w telewizji przeznaczyły aż 55 proc. swoich budżetów (inwestycje na poziomie 99,6 mln zł).

Sektor finansowy chętnie wydawał również na reklamę w internecie - 49,6 mln zł i w radiu - 25,9 mln zł.

(IKO, 21.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo