Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3,4 mln widzów obejrzało zwycięstwo Legii Warszawa nad Sportingiem Lizbona

Legia Warszawa (za wikipedia.org)

Transmitowany w środę mecz Ligi Mistrzów, w którym Legia Warszawa spotkała się ze Sportingiem Lizbona, przyciągnął do TVP 1 średnio 3,4 mln widzów.

W szczytowym momencie mecz oglądało 4,1 mln osób (o godz. 21.32). Średnio w czasie meczu Jedynka miała 22,45 proc. udziału w widowni telewizyjnej. Spotkanie, w którym Legia pokonała Sporting 1:0, miało trzeci pod względem oglądalności wynik wśród transmisji z Ligi Mistrzów w TVP 1.

Dla porównania, mecz Legii z Borussią Dortmund przyciągnął do Jedynki 3,30 mln widzów (22 listopada), a remis warszawskiej drużyny z Realem Madryt oglądało w tej stacji 4,2 mln osób.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 08.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora sprzedaje udziały w Metro TV

Metro TV

Discovery nabyło od Agory część udziałów w telewizji Metro.

Zarząd Agory SA poinformował o sprzedaży 860 z 4 tysięcy udziałów w spółce Green Content dla Discovery Polska sp. z o.o. Tym samym Discovery stało się właścicielem 21,5 proc. udziałów w telewizji Metro. Każdy z udziałów został wyceniony na 50 zł.

Dodatkowo, Discovery złożyło oświadczenie o objęciu 2 150 udziałów (każdy o wartości nominalnej 50 zł) w podwyższonym kapitale zakładowym Green Content, w zamian za wkład pieniężny o wartości 10,0 mln zł. W wyniku czego stanie się posiadaczem 48,94 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników Green Content.

Umowa przewiduje możliwość sprzedaży przez Agorę pozostałych udziałów na rzecz Discovery do 31 grudnia 2017 r.

Metro to stacja nadawana bezpłatnie na ósmym multipleksie cyfrowym. Oferta programowa telewizji opiera się na filmach, serialach oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia.

(TAD, 09.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo