Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3,5 mln zł wyniósł ekwiwalent reklamowy informacji o ciąży Anny Lewandowskiej

Robert Lewandowski pochwalił się, że zostanie ojcem

Piłkarz Robert Lewandowski poinformował, że wraz z żoną spodziewają się dziecka. Ekwiwalent reklamowy wynikający z upowszechnienia tej informacji wyniósł 3,5 mln zł – wynika z obliczeń firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Po tym jak 6 grudnia br. Robert Lewandowski zdobył bramkę zapewniającą Bayernowi Monachium wygraną z Atletico Madryt w Lidze Mistrzów, a następnie wsunął piłkę pod koszulkę i wykonał gest przywodzący na myśl smoczek, media zaczęły informować o ciąży Anny Lewandowskiej. Para sportowców potwierdziła tę informację na Facebooku. W ciągu doby w mediach ukazało się ponad 2,6 tys. doniesień na ten temat. Do godz. 12 we wtorek 7 grudnia br. opublikowano 592 materiały w mediach tradycyjnych – prasa (45), radio i telewizja (26), portale internetowe (521).

Najwięcej wzmianek pojawiło się w mediach społecznościowych – tylko 6 grudnia było 877 wpisów i komentarzy, a 7 grudnia do godz. 12 pojawiło się 1100 wzmianek.

(IKO, 08.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.