Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook pracuje z wydawcami nad nową usługą Collections

fot. za pexels.com

Facebook kontaktuje się z wydawcami i proponuje współpracę przy usłudze, która ma promować przygotowywane przez nich treści - informuje Business Insider.

Nowa funkcja ma nazywać się Collections i umożliwi publikowanie kurowanych przez wydawcę treści bezpośrednio w news feedach użytkownika - bez płatnego promowania postów lub wymaganego polubienia profilu wydawcy. Porównywana jest do Snapchat Discovery - funkcji w aplikacji Snapchat, gdzie wydawcy publikują kurowane przez siebie filmy wideo.

Facebook odmówił w tej sprawie komentarza, ale redakcja BI potwierdziła prace nad usługą u dwóch pracowników serwisu społecznościowego, widziała też wewnętrzne dokumenty na ten temat. Firma miała proponować współpracę w tej sprawie wydawcom, na razie bez podawania szczegółów.

(JM, 07.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nazistowskie motywy ponownie w kampanii reklamowej Amazon Prime Video

Nazistowskie motywy ponownie w kampanii reklamowej Amazon Prime Video

Serwis streamingowy Amazon Prime Video promuje nowy sezon serialu "The Man in the High Castle" billboardami z wizerunkiem Statuy Wolności z ręką wyciągniętą w geście nazistowskiego pozdrowienia.

Kontrowersyjna reklama pojawiła się m.in. w formie gigantycznego billboardu przy nowojorskim Times Square. W 2015 roku Amazon był zmuszony do wstrzymania kampanii promującej ten sam serial. W mediach społecznościowych pojawiła się wtedy fala negatywnych komentarzy na temat nazistowskich symboli wykorzystanych w reklamach.

"The Man in the High Castle" jest produkcją własną amerykańskiego koncernu zrealizowaną na potrzeby serwisu streamingowego Amazon Prime. Akcja serialu rozgrywa się w latach 60. ubiegłego wieku, w wymyślonej przez twórców rzeczywistości, po wygraniu przez Niemcy i Japonię II wojny światowej.

(LL, 08.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo