Tunezja będzie się reklamować w Polsce, wybiera w tym celu agencję reklamową
Tunezja (fot. za tunisien.org)
Office National du Tourisme Tunisien (ONTT), czyli Tunezyjski Urząd ds. Turystyki, instytucja podlegająca Ministerstwu Turystyki w Tunezji, wybiera w Polsce agencję reklamową.
ONTT ogłosiła przetarg na przedstawienie koncepcji i realizację narodowych kampanii reklamowych w Europie, propagujących turystykę w Tunezji. Tunezja nie reklamowała się w Polsce od czasu ataków terrorystycznych w tamtejszych kurortach latem 2015 roku. Ostatnia akcja zachęcająca do wyjazdu do tego kraju, prowadzona pod hasłem #tunezjajadetam, zorganizowana była przez Tunezyjski Urząd ds. Turystyki.
Występujący w reklamach Robert Makłowicz i Joanna Jabłczyńska zachęcali do odwiedzania tego kraju. Po zamachach opublikowali oświadczenia, w których tłumaczyli m.in., że na udział w kampanii zdecydowali się, chcąc pomóc w ratowaniu tunezyjskiej gospodarki opartej na turystyce i nie wzięli za to honorarium.
(AMS, 05.12.2016)