Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fortuna przez kolejne lata sponsorem głównym Legii

Zakłady bukmacherskie Fortuna przez kolejne dwa i pół roku będą sponsorem głównym klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Nowa umowa zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2017 roku.

Poprzedni kontrakt sponsorski zakłady bukmacherskie podpisały z klubem na początku 2014 roku. W ramach porozumienia logotyp firmy będzie obecny na koszulkach meczowych piłkarzy Legii, na stadionie oraz materiałach informacyjnych i promocyjnych klubu, a także w internecie, w tym mediach społecznościowych. - Ostatnie trzy lata to dla Legii okres sukcesów, a dla nas ugruntowanie pozycji na rynku bukmacherskim. Współpraca z klubem miała tutaj duże znaczenie - mówi Leszek Haba, head of marketing PL w firmie Fortuna.
Wysokość kontraktu sponsorskiego zależy m.in. od tego, ilu kibiców Legii będzie zawierać zakłady bukmacherskie w Fortunie.

(MAC, 02.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest

Pięć statuetek – cztery brązowe i jedną srebrną – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.

W kategorii Outdoor brąz otrzymały kampanie "Kallax Real Timer" przygotowana dla firmy Ikea przez Grey Worldwide Warsaw i MEC oraz "Thermoscanner" dla Theraflu (GSK) autorstwa Saatchi & Saatchi Poland.
W kategorii PR dwie nagrody (srebro i złoto) trafiły do agencji Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem" dla Fundacji Integracja. Brąz dostała również agencja FCB Warsaw za kampanię "Remember" dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 2 grudnia w Rzymie.

(KOZ, 04.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo