Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Wirtualna Polska (prezentacja)

Joanna Pawlak, wiceprezes ds. sprzedaży Grupy Wirtualna Polska i Maciej Kossowski, wiceprezes ds. strategii sprzedaży Grupy Wirtualna Polska

W 2015 roku Grupa Wirtualna Polska obchodziła jubileusz 20-lecia istnienia. Konsekwentnie realizowała strategię, konsolidując rynek i ugruntowując swoją pozycję.

Grupa została zasięgowym liderem polskiego Internetu (według badania Megapanel), z powodzeniem zadebiutowała na giełdzie, zwiększyła siłę swojej oferty. Dołączyli do niej znaczący gracze – internetowe stacje Open.fm i Polskastacja.pl, portal AbcZdrowie.pl, platformy e-commerce, m.in. Finansowysupermarket.pl, Allani.pl, Wakacje.pl. Sukcesem zakończył się redesign serwisów Money.pl i Sportowefakty.wp.pl oraz wprowadzenie innowacyjnej aplikacji webowej – nowego O2.

Duży nacisk położono też na rozwój oferty reklamowej – klienci GWP zyskali dostęp do skutecznych formatów natywnych i  mobilnych, angażujacych reklam display oraz wideo. Power Content, Interaktywny Login Box, Push Reklamowy to tylko kilka wybranych nowości reklamowych w portfolio Grupy.

W 2016 roku spółka rozwija swoje kompetencje w segmencie big data, czego potwierdzeniem jest nowa linia produktów WP Data Power, pozwalająca klientom na efektywne i precyzyjne dotarcie do wybranych grup odbiorców. GWP stale wzmacnia też ofertę Poczty GWP, reklamy mobilnej, wideo i dedykowanych akcji specjalnych. Spoty audio oraz content marketing w wideo to zaledwie garść nowości. Powodzenie wideoformatów na żywo Grupa zamierza przekuć w sukces naziemnej stacji telewizyjnej WP.

Internet

Serwisy: Wp.pl, O2.pl, Poczta.wp.pl, Poczta.o2.pl, Wiadomosci.wp.pl, Finanse.wp.pl, Sportowefakty.pl, Kobieta.wp.pl, Facet.wp.pl, Turystyka.wp.pl, Ksiazki.wp.pl, Pogoda.wp.pl, Gwiazdy.wp.pl, Film.wp.pl, Kuchnia.wp.pl, Tech.wp.pl, Rtvagd.wp.pl, Moto.wp.pl, Horoskop.wp.pl, Tv.wp.pl, Zdrowie.wp.pl, Trening.wp.pl, Dom.wp.pl, Gry.wp.pl, Teleshow.wp.pl, Fitness.wp.pl, Diety.wp.pl, Pasazfin.wp.pl

Wortale: Money.pl, Homebook.pl, Domodi.pl, Allani.pl, Wakacje.pl, Open.fm, Pudelek.pl, Polskastacja.pl, Portal.abczdrowie.pl, Parenting.pl, Dzieci.pl, Wawalove.pl, Biztok.pl, Kafeteria.pl, Jejswiat.pl, Finansowysupermarket.pl, e-Prawnik.pl, Favore.pl, Jedenwniosek.pl, Easygo.pl, Motosos.pl, Autokult.pl, Fotoblogia.pl, Dobreprogramy.pl, Komorkomania.pl, Gadzetomania.pl, Kardiolo.pl, Echirurgia.pl, Medycyna24.pl, Dobramama.pl, Medsos.pl, a także wortale Nerwica i Mama Czyta

Wideo: Wp.tv, Pudelek.tv, Kafeteria.tv

APLIKACJE MOBILNE

WP 24, Program TV, WP Sport, Pudelek, Open FM, Polska Stacja, WP Radar, iMoney

LUDZIE

Joanna Pawlak – wiceprezes ds. sprzedaży Grupy Wirtualna Polska
Maciej Kossowski ­– wiceprezes ds. strategii sprzedaży Grupy Wirtualna Polska

STRUKTURA

Departament sprzedaży agencyjnej

Zajmuje się kompleksową obsługą największych domów mediowych i agencji reklamowych; na jego czele stoi Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży agencyjnej.

Departament klientów kluczowych

Pracuje z największymi klientami bezpośrednimi oraz częścią agencji performance’owych; skupia ekspertów branż, którzy swoim know-how wspierają cały obszar sprzedaży; na jego czele stoi Jerzy Warchałowski, dyrektor klientów kluczowych.

Departament akcji specjalnych

Kompleksowo realizuje niestandardowe kampanie reklamowe: od pomysłu kreatywnego, przez produkcję, po finalne podsumowanie wyników akcji niestandardowej; na czele departamentu stoi Jan Buze, dyrektor akcji specjalnych.

Departament sprzedaży bezpośredniej

Odpowiada za sprzedaż oferty GWP w regionach (Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Kraków, Poznań); na jego czele stoi dyrektor Urszula Cabańska.

Departament sprzedaży e-commerce

Zajmuje się współpracą z największymi sklepami internetowymi; kieruje nim dyrektor Paweł Petkowicz.

Departament sprzedaży systemowej

Zajmuje się monetyzacją powierzchni reklamowej w obszarze open RTB; na jego czele stoi dyrektor Paulina Zyśk-Lisica.

KONTAKT

[email protected]
Reklama.wp.pl
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

(03.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.