Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: public relations

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MSLGroup ujawnia, ile płaci pracownikom

MSLGroup ujawniła system wynagrodzeń

Agencja PR MSLGroup ujawniła swój system wynagrodzeń i podaje kwoty, jakie zarabiają pracownicy. Najwięcej dostaje senior advisor - do 15 tys. zł (wszystkie stawki brutto).

Przedział zarobków zaczyna się od 3,1 tys. zł – tyle otrzyma na początek junior account executive. Natomiast senior account executive, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem, zarobi prawie 5,9 tys. zł. Na stanowiskach junior advisor i junior account manager z pięcioletnim doświadczeniem zarobki zaczynają się od 5,8 tys. zł. Senior advisor zarabia 12-15 tys. zł (10-letni staż pracy), a account director - 11-14,3 tys. zł (12-letni staż pracy).
MSLGroup podkreśla, że ujawnienie zarobków jest odpowiedzią na potrzeby pracowników i klientów, którzy mają kłopoty z porównaniem ofert różnych agencji PR. „Ujawnienie widełek płacowych to ruch fair wobec naszych pracowników i klientów. Transparentność jest ważnym elementem budowania odpowiedzialnego biznesu” – tłumaczy Sebastian Hejnowski, CEO MSLGroup na region Europy Środkowej i Wschodniej.

(IKO, 02.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: badania rynku i opinii

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 26, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Top Marka 2016, czyli ranking najbardziej medialnych brandów

Przedstawiciele marek, które wygrały ranking Top Marka 2016 (fot. Wojciech Artyniew)

W warszawskim hotelu Hilton 26 października br. ogłoszono wyniki badania Top Marka, przygotowanego przez magazyn "Press" i Press-Service Monitoring Mediów. Badanie wyłania najczęściej i najlepiej opisywane marki w prasie (w 11 branżach). Obejmuje też przekaz internetowy i w mediach społecznościowych.

Press

Z badania Top Marka wynika, że prasa nadal stanowi podstawowy nośnik informacji wykorzystywany przez większość brandów i wpływa na kreowanie ich wizerunku. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie. W badaniu przeanalizowano prawie 18 mln publikacji, w tym 307 tys. tekstów prasowych, 1,7 mln materiałów internetowych oraz 15,6 mln wpisów i komentarzy z social media.
- Po raz drugi badanie Top Marka analizuje wzmianki, które pojawiły się w wybranych serwisach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, YouTube i po raz pierwszy z Instagrama. Wzrost znaczenia social media nie pozostaje bez wpływu na rozwój badania, dzięki czemu raport obejmuje z roku na rok coraz większą część rynku mediów - informuje Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych Press-Servcie Monitoring Mediów.
Prasa, tak jak w poprzednich latach, najwięcej uwagi poświęciła motoryzacji. Z kolei w internecie oraz mediach społecznościowych prym wiodły marki telewizyjne. Na łączną ocenę punktową wpływ miały: liczba publikacji na temat marki, ich zasięg i wydźwięk.
Oto wyniki w poszczególnych kategoriach:

Motoryzacja: 1. Volkswagen, 2. Mercedes-Benz, 3. Ford

Energetyka: 1. PGE, 2. Tauron, 3. Energa

Telewizja: 1. TVN, 2. Polsat, 3. TVN 24

Telekomunikacja: 1. Orange, 2. Plus, 3. T-Mobile

Stacje paliw: 1. Orlen, 2. Lotos, 3. Shell

Banki: 1. PKO Bank Polski, 2. Bank Zachodni WBK, 3. mBank

Ubezpieczenia: 1. PZU, 2. Ergo Hestia, 3. Aviva

Sieci handlowe: 1. Biedronka, 2. Tesco, 3. Carrefour

Radio: 1. RMF, 2. Radio Zet, 3. Trójka

Artykuły spożywcze: 1. Coca-Cola, 2. Nestle, 3. Wedel

Farmacja: 1. Polpharma, 2. Polfarmex, 3. GSK

Tytuł Pozytywnej Marki w latach 2007-2016 zdobył Bank Zachodni WBK. To brand, który najczęściej wygrywał w dziewięciu badaniach Top Marka pod względem wydźwięku publikacji.

Pełne wyniki rankingu oraz omówienie badania ilościowego i jakościowego w internecie i mediach społecznościowych będzie dostępne w dodatku do listopadowego wydania magazynu "Press".

 

 

(26.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo