Temat: technologie

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AT&T inwestuje w technologię do personalizowania reklam telewizyjnych

(fot. za pexels.com)

Koncern telekomunikacyjny AT&T przejął kontrolę nad firmą e-marketingową Invidi Technologies.

Kwota transakcji nie została ujawniona. Invidi Technologies specjalizuje się w technologii personalizowania reklam telewizyjnych. Mniejszościowymi udziałowcami firmy są m.in. operator kablowy Dish Network, holding reklamowy WPP i koncern telekomunikacyjny Verizon. Przejęcie Invidi Technologies jest kolejną medialną inwestycją AT&T - w ub.r. koncern przejął operatora satelitarnego DirecTV, a niedawno ogłosił plany zakupu koncernu medialnego Time Warner.

(LL, 29.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.