Temat: badania rynku i opinii

Dział: BADANIA INTERNETU

Dodano: Listopad 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

9 tys. wzmianek po meczu Borussia - Legia

Legia Warszawa (za wikipedia.org)

12 goli podczas jednego spotkania Ligi Mistrzów nie mogło obejść się bez echa. Po meczu pojawiło się blisko 9 tys. wzmianek.

Według badania przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” od 21 do 23 listopada (do godziny 12.00) w mediach tradycyjnych o pojedynku Borussii Dortmund i Legii Warszawa opublikowano ponad 2 tys. wzmianek. W mediach społecznościowych ukazało się w tym czasie aż 7 tys. wpisów. Zdecydowana większość materiałów pojawiła się na Facebooku.

(24.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo