Temat: szkolenia

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na TechCamp poznasz narzędzia cyfrowej komunikacji

TechCamp

Departament Stanu USA, Ambasada USA, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Digital Communication Network zapraszają na międzynarodową konferencję TechCamp.

Tematem spotkania są narzędzia cyfrowe używane w komunikacji, z naciskiem na odbiorców mediów. Uczestnicy spotkania będą rozmawiać o m.in. o tym, jak odróżnić informacje rzetelnie przygotowane od tych nieprawdziwych, zobaczą jak prezentować dane i ilustrować złożone zjawiska społeczne, gospodarcze i ekonomiczne. Dowiedzą się jak znaleźć czas, by weryfikować informacje, które przekazują swoim odbiorcom. Poznają także nowe pomysły na zapewnienie swoim mediom stabilności i niezależności finansowej.

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji powinny najpóźniej do 25 listopada 2016 wypełnić ten formularz. Spośród nadesłanych zgłoszeń wyłonione zostaną 44 osoby, które otrzymają zaproszenie na TechCamp. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone do 15 grudnia 2016. Organizatorzy pokrywają uczestnikom koszty podróży, wyżywienia oraz pobyt w hotelu w czasie konferencji.

(24.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 24, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edipresse wydaje dwumiesięcznik dla młodych fanów Legii Warszawa

"Młoda Legia" jest autoryzowana przez warszawski klub

23 listopada br. zadebiutował dwumiesięcznik "Młoda Legia" - czasopismo dla młodych fanów Legii Warszawa. To drugie pismo do młodych czytelników wprowadzane na rynek przez Edipresse Polska w tym miesiącu.

W listopadowo-grudniowym wydaniu pisma autoryzowanego przez Legię Warszawa są wywiady z piłkarzami, ciekawostki o zespole, porady piłkarskie i konkursy z nagrodami. Magazyn ma 32 strony i kosztuje 9,99 zł. Nakład to ok. 40 tys. egz.
9 listopada br. Edipresse wprowadziło na rynek inny dwumiesięcznik dla młodych czytelników - "Kasia i Mim-Mim" na licencji serialu animowanego emitowanego w kanale MiniMini+. Kosztuje 9,99 zł, ma 30 stron i ok. 40 tys. egz. nakładu. Kolejny numer pisma ukaże się 11 stycznia 2017 roku.

(JM, 24.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo