Temat: film

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Ukrainie zamknięto kilka nielegalnych serwisów z filmami

(fot. za pexels.com)

Ukraińska policja zakończyła działalność czterech serwisów udostępniających nielegalnie filmy.

Serwis Segodnya.ua poinformował, że cztery nielegalne ukraińskie serwisy filmowe przestały działać, ponieważ policja zajęła ich sprzęt. Skargę na te serwisy zgłosiło amerykańskie stowarzyszenie Motion Picture Association of America. Ukraińska policja poinformowała, że utrzymywaniem działalności nielegalnych serwisów zajmowało się 19 osób.

(MAK, 17.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Facebooku profil TVN 24 angażuje bardziej niż Radia Eska

Fanpage TVN24.pl

W październiku br. profil stacji TVN 24 na Facebooku angażował bardziej niż Radia Eska. Najbardziej angażującym profilem medialnym jest jednak Bezuzyteczna.pl – wynika z raportu firmy Sotrender.

W kategorii Mediów tradycyjnych najwięcej fanów mają: Radio Eska – 2,063 mln, Eska TV – 1,543 mln i TVN24.pl - 1,127 mln. Profil stacji TVN 24 był najbardziej angażujący w październiku br. Oznacza to, że 304 tys. użytkowników Facebooka wykonało na nim w tym miesiącu co najmniej jedną z czynności: polubiło profil, skomentowało lub napisało post. Profil ten wyprzedził w zestawieniu profil Radia Eska, które angażowało ponad 246 tys. osób. Dalej był profil TVN – prawie 218 tys. osób.
Wśród profili zaliczanych przez Sotrender do kategorii Media internetowe nadal najbardziej angażował profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl – 562 tys. zaangażowanych osób. Profil ten ma również najwięcej fanów – 1,929 mln.
Profil Fakt24.pl jest z kolei najpopularniejszy w kategorii Prasa – 793 tys. polubień. Kolejne miejsca zajęły: "Przegląd Sportowy" – 716 tys. i „Gazeta Wyborcza” – 457 tys.
Spośród produkcji telewizyjnych liderem pod względem liczby fanów jest profil programu "M jak miłość" (TVP 2) – 830,6 tys. polubień. Użytkownicy Facebooka lubią też „The Voice of Poland" (TVP 2) – 775 tys. i profil programu „Szkoła” (TVN) – 764 tys.

(IKO, 18.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo