Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja WP w przyszłym roku planuje produkcję serialu fabularnego i reality show

Telewizja WP

Telewizja Wirtualnej Polski, która rozpocznie nadawanie 2 grudnia br., do końca przyszłego roku chce uzyskać 0,5-0,6 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej.

Nowa stacja kierowana ma być do kobiet. Początkowo własną produkcję stanowić będą przedpołudniowy blok na żywo między 9 a 11 (składać się ma z części publicystycznej i lifestylowej) oraz dwa wydania serwisów informacyjnych - o 16.50 i 18.45. Pierwszy poprowadzi Maciej Orłoś, drugi - Igor Sokołowski. Na ekranie pojawi się dynamiczny obszar w kształcie litery ”L” z krótkimi treściami.
Poza tym w ramówce znajdą się seriale kryminalne, kostiumowe, telenowele, a także programy typu docu reality, factual entertainment. - Nasza ramówka będzie przewidywalna i uporządkowana. Zbudowaliśmy ją tak, by w miarę szybko przyzwyczaić widza i aby wiedział on, czego po nas się spodziewać - mówi Wojciech Pawlak, prezes spółki WP1, nadawcy nowej stacji.
Od wiosennej ramówki Wirtualna Polska planuje emisję dwóch kolejnych własnych pozycji: programu typu the late night show (trwają poszukiwania prowadzącego) i serial docu reality. - Jeśli wyniki będą obiecujące, jesienią chcielibyśmy wejść z czymś większym. Myślimy o polskim serialu fabularnym i reality show - zapowiada Wojciech Pawlak.
Kanał Wirtualnej Polski chce uzyskać w grupie 16-49 na koniec 2017 roku 0,5-0,6 proc. udziału rynku, na koniec 2018 roku - 1-1,1 proc., a na koniec 2019 roku - 1,2-1,4 proc. Do momentu break even wydatki spółki na nową telewizję mają wynieść 22 mln zł. Telewizja ma być rentowna przy poziomie 0,8-0,9 proc. udziału w rynku.
Dostępna będzie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w ofercie operatorów płatnej telewizji (rozmowy z nimi są finalizowane), a także z poziomu strony głównej Wp.pl. Player znajdzie się w jej prawej kolumnie. Oprócz streamu treści udostępniane mają być w formie na żądanie. Poniżej playera znajdzie się tzw. newsfeed, będący strumieniem podawanych cytatów, ciekawostek z mediów społecznościowych i redakcyjnych sond.
W grudniu br. rozpocznie się kampania ramówkowa nowej telewizji. Działania obejmą internet, kino, radio i nośniki reklamy zewnętrznej. Z kolei na przełom grudnia i stycznia przewidziany jest początek kampanii wizerunkowej.

(KOZ, 13.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.