Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: wyniki finansowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Cyfrowy Polsat po trzech kwartałach wypracowała blisko 680 mln zł zysku netto

fot. Grupa Cyfrowy Polsat

Grupie Cyfrowy Polsat po trzech kwartałach br. nieznacznie zmalały przychody, a jej zysk netto był mniejszy niemal o 1/3.

W pierwszych trzech kwartałach br. grupa zmniejszyła przychody o 0,3 proc. do 7,19 mld zł. Koszty operacyjne wzrosły o 3,9 proc. do 5,93 mld zł. EBITDA wyniosła 2,74 mld zł (spadek o 2,3 proc.). Grupa wypracowała o 30,5 proc. niższy zysk (679,2 mln zł) niż rok wcześniej.
GCP na koniec września br. miała 16,55 mln aktywnych usług (o 0,9 proc. więcej niż na koniec września ub.r.), w tym 4,68 mln usług płatnej telewizji (wzrost o 6,4 proc.), 6,62 mln telefonii komórkowej (wzrost o 1,7 proc.) i 1,72 mln internetu (wzrost o 13,5 proc.). Liczba klientów zmniejszyła się o 1,3 proc. do 5,86 mln.
Z programu SmartDom na koniec września br. korzystało 1,23 mln klientów, co znaczy, że już 21 proc. klientów kontraktowych korzysta z oferty zintegrowanej.

(KOZ, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Nakonieczny pracuje przy programie Macieja Orłosia w WP

Krzysztof Nakonieczny i Maciej Orłoś (fot. za Twitter oraz Grupa Wirtualna Polska)

Były reporter ”Teleexpressu” Krzysztof Nakonieczny dołączył do zespołu kanału telewizyjnego Wirtualnej Polski.

Nakonieczny pracuje przy programie informacyjnym ”#dziejesienażywo”, którego gospodarzem będzie Maciej Orłoś (wcześniej przez 25 lat prowadzący ”Teleexpress” w TVP 1).
Krzysztof Nakonieczny z Telewizją Polską związany był przez blisko 10 lat. Pracę zaczął w styczniu 2007 roku w „Panoramie” TVP 2, skąd w sierpniu 2008 roku przeszedł do „Wiadomości” TVP 1, a w marcu 2011 roku do „Teleexpressu”. W połowie października br. został zwolniony.

(KOZ, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo