Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram testuje prowadzenie sprzedaży wprost z publikowanych w serwisie zdjęć

(fot. za pexels.com oraz instagram)

7 listopada br. Instagram włączył funkcję e-commerce, która pozwala na sprzedaż produktów wprost z publikowanych w serwisie zdjęć.

Instagram nową usługę testuje na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. Zaprosił do niej 20 marek. Mogą one oznaczyć w serwisie swoje produkty przyciskiem „Kup teraz” i w ten sposób kierować internautów do swojego sklepu online.
Pod wybranymi postami - przedstawiającymi zestaw produktów - może pojawić się dodatkowa opcja „Dotknij, by zobaczyć produkty”. Po jej kliknięciu użytkownikowi wyświetlą się szczegóły i ceny wybranych pozycji.
Funkcje e-commerce Instagrama na początku dostępne będą tylko dla mieszkańców USA.
Instagram, jako aplikacja społecznościowa, jest bardzo często wykorzystywany do prezentacji mody i produktów luksusowych. Codziennie korzysta z niego około pół miliarda użytkowników.

(TAD, 08.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.