Temat: telewizja

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 08, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jolanta Fudala została p.o. dyrektorem biura marketingu TVP

Telewizja Polska

Jolanta Fudala awansowała na stanowisko p.o. dyrektora biura marketingu i PR Telewizji Polskiej.

Pracę w TVP Jolanta Fudala zaczęła w sierpniu br. jako zastępca dyrektora biura marketingu. Wcześniej była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w "Tygodniku do Rzeczy” i miesięczniku „Historia do Rzeczy”. Pracowała też m.in. jako dyrektor PR w Domu Prasowym („Życie Warszawy”) i była dyrektorem wydawniczym polskiej edycji pisma „Businessweek”.
W biurze marketingu telewizji publicznej Fudala przejęła obowiązki Joanny Klimek, która w piątek 21 października br. postanowiła się rozstać z TVP (była też szefową biura programowego, gdzie zastąpił ją Krzysztof Karwowski).

(RUT, 08.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.