Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozpoczęła się kampania tabletek na ból gardła marki Cholinex

screen za Youtube.com

Rozpoczęła się kampania tabletek na ból gardła Cholinex przygotowana przez agencję Change (Group One).

Change odpowiada za całokształt działań kreatywnych. W spocie reklamowym pojawiają się animowane postaci – Cholicjanty, które „walczą ze złem w imię zdrowego gardła”. Produkcją zajęło się Papaya Studio, animacją Rio de Post i Coloroffon, a reżyserią Marcin Dubiniec. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, a także na portalach horyzontalnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

(IKO, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Węgierski podatek od przychodów reklamowych sprzeczny z prawem UE

Viktor Orban (fot. za flickr.com)

Węgierski podatek od przychodów reklamowych wymierzony w spółki medialne czerpiące z reklam najwięcej wpływów jest niezgodny z prawem UE - wynika z piątkowej decyzji Komisji Europejskiej.

W marcu ub.r. Bruksela wszczęła procedurę wyjaśniającą w sprawie tego podatku i zakazała jego stosowania do czasu zakończenia postępowania. Rząd Viktora Orbana wprowadził go ustawą w 2014 roku - firmy miały być obciążone podatkiem sięgającym do 50 proc., w zależności od tego, jakie były ich wpływy z reklam. Im większe, tym obciążenie miało być wyższe. Skargę na to rozwiązanie wniosła do Brukseli grupa RTL niemieckiego giganta medialnego Bertelsmann. Wskazywała, że podatek jest dyskryminujący i zagraża "medialnemu pluralizmowi" na Węgrzech.

"W systemie podatkowym opartym na jednolitej stawce mniejsze firmy płaciłyby mniejsze podatki niż ich więksi konkurenci, ponieważ mają niższe wpływy z reklam. Ze względu na progresywne stawki wprowadzone ustawą z 2014 roku, spółki o niskich wpływach z reklam były zobowiązane do zapłaty znacznie niższego podatku, nawet w stosunku do ich wpływów reklamowych, niż przedsiębiorstwa z wyższymi dochodami z reklam. To dało firmom z niższymi wpływami z reklam przewagę ekonomiczną nad konkurentami" - wskazała KE w komunikacie.

(AMS, PAP, 07.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY