Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mBank chce kampanią zdobyć pozytywne opinie w internecie

mBank rozpoczął kampanię internetową #SłowaMająMoc, w której zachęca klientów do dzielenia się pozytywnymi wrażeniami.

"Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo, zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy" – tłumaczy zasady akcji w komunikacie prasowym Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku. Najciekawsze wpisy zostaną nagrodzone.
Za przygotowanie strony internetowej Slowamajamoc.com i filmu opublikowanego na fanpage'u marki oraz na kanale YouTube odpowiada Agencja VML Poland. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia br.

(IKO, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.